hallo. ik heb een vraag aan jullie ik ga over 2 weken naar ruiterkamp roosberg en ik wou aan jullie vragen of het daar leuk en zijn jullie daar ook al geweest??
ik rijd op deze manege paard! het is een super manege leuke mensen en super paarden! ik kom er elke week en ik kom er heel graag! leuke ritten en ga zo maar verder. ben erg blij dat ik daar rijd
boomer123
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-11 16:39
heel erg bedankt voor jhe reactie ga jij daar ook weleens op ponykamp??
febee schreef:
ik rijd op deze manege paard! het is een super manege leuke mensen en super paarden! ik kom er elke week en ik kom er heel graag! leuke ritten en ga zo maar verder. ben erg blij dat ik daar rijd
mijn zus is daar vorig jaar geweest. en ze zei dat het heel leuk was. ik heb trouwens de slaapzalen gezien en waren heel gezellig je ligt wel in een stappel bed maar das leuk . hele aardige mensen en de mensen die je leiden zijn ook heel erg. er zijn hele lieve pony`s en paarden maar ook die wat vervelender zijn. het is een hele grote manege. verder weet ik niet zo veel meer om te vertellen. veel plezier!
Liiset_t
Geplaatst: 20-07-11 18:34
Heee! Ik ben er vorig jaar ook geweest met een vriendin. We hadden hele leuke leiding die erg betrokken was en bijna met alles mee deed. Er word in aparte groepen lesgegeven, op niveau. Aan het begin deelt Ton, de eigenaar, de pony's uit. Als je al weet welke pony je leuk vind bv. kan je dit aangeven.
Ik heb het als erg leuk kamp ervaren, terwijl ik ook nog eens de oudste was en vooral tussen de jongere kinderen zat. Als je meer wilt weten vraag het maar hoor!
Batlow
Geplaatst: 20-07-11 18:36
mijn oude manege van 4 jaar geleden! Nou veel kindjes gehad die dachten dat ze alles waren en alles konden en dan opscheppen over manege paardjes en dergelijke. Kon ze wel zo hard uitlachen! Verder alles wel goed maar ben er weggegaan omdat ik eigen paarden ging rijden en daarna eigen paard, en ga prive les nemen (en de lessen werden vet saai)
rowene
Geplaatst: 21-07-11 22:31
hey ik ben daar ook op ponykamp geweest was super leuk wel beetje strang daar. als je gaat wil je tifany een knuf geven?