Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 

Britt_Sisi schreef:dan hebben die meisjes bij het indelen waarschijnlijk gezegd dat ze heel goed kunnen paardrijden en als ze vallen gelijk weer opstappen en graag een gek paard willen, dan krijg je dat. mensen die het niet vertrouwen krijgen gewoon een lief paard en niets aan de hand, beetje raar dus dat je dit zo zet want onverantwoord is het zeker niet
als je lekker buiten in het bos wil rijden is dit een ideaaaal kamp!

Lili schreef:Wil je bont en blauw terug komen, ga dan naar het fjordenpaard.
Sorry, ik vond het echt 10x niets.
En heel onverantwoord.
Er werden meisjes op pony's gezet die net 3 keer iemand op hun rug hadden gehad.
Hoe vaak die pony's ook wel niet op hol sloegen buiten ..![]()
nee, goed is anders.
Lili schreef:Britt_Sisi schreef:dan hebben die meisjes bij het indelen waarschijnlijk gezegd dat ze heel goed kunnen paardrijden en als ze vallen gelijk weer opstappen en graag een gek paard willen, dan krijg je dat. mensen die het niet vertrouwen krijgen gewoon een lief paard en niets aan de hand, beetje raar dus dat je dit zo zet want onverantwoord is het zeker niet
als je lekker buiten in het bos wil rijden is dit een ideaaaal kamp!
Nee hoor, want 1 van die meisjes was ik zelf.
Vind het echt heel onverantwoord dat er kinderen op half tot niet beleerde pony's gezet worden.
Nee, ik heb er echt geen goed woord voor over.
Hoe gezellig het ook kan zijn, dat maakt het allemaal niet verantwoord en veilig.
En ik zou dit echt niet plaatsen als het geen waarheid is
EDIT: al zouden die meisjes zoiets gezegd hebben, dan neem ik aan dat je als leiding een verstandigere keuze neemt.
Britt_Sisi schreef:hmm ik heb nog nooit gehoord dat een paard naar huis gegalopeerd is, misschien is die ergens van geschrokken ofzo?
en tja zoiets kan altijd gebeuren, zelfs met de braafste pony
ook op het galop pas gingen we met zn 14en en aan het eind waren we nog met 13, een van de leidsters snel terug gereden, was de pony wan het meisje het mais veld ingelopen hahahah
ze kreeg hem er niet meer uit omdat hij aan het eten was maar verder niets gebeurd.