Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gezondheid van de paarden zal dus wel okee zijn. Moet zeggen dat het de laatste jaren wel verbeterd is, manegeponys stonden wel lekker op het land vorig jaar.. 
MLoeser schreef:emrl schreef:edit, op het achterterrein is wel een prachtige locatie die ik terug zie op de site, maar die word alleen gebruikt voor wedstrijden dacht ik.
Als ik me niet vergis is daar een paar keer het NK western verreden.
En die bijtgrage pony was ook een uitzondering. Maar wel jammer dat er pas na 4 accidenten wat aan gedaan werd. Overal kom je positieve en negatieve punten tegen, maar naar mijn idee zijn er bij Mans toch teveel negatieve helaas. Hoe oud zou hij nu trouwens zijn? Ergens in de 80?
Ik hou mijn hart vast als daar brand uit breekt, al goed de dieren zagen er niet mager uit en idd die oude fjorden hengst stond er ook nog.
MLoeser schreef:Hoe oud de man is en zijn bedoelingen zijn allemaal leuk en aardig hoor, maar dat vind ik nog geen afdoende excuus voor de toestand waarin de paarden verkeren. Het is vast een hele aardige man, maar op een gegeven moment moet hij inzien dat hij niet meer in staat is zijn dieren goed te verzorgen. Dan heeft hij nog 2 keuzes: Een goede stalhulp inhuren die de verzorging van de paarden op een diervriendelijke manier kan managen, of de hele boel verkopen...