Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Pff bah dat vind ik zo erg.. En uhm minimaal 2 uur?? Meen je dat nou!..... Minimaal 24 uur als het aan mij (en aan het paard) ligt.
Vreselijk zielig..
Ragnildje schreef:@Sodeletuut
Ja, ik vind ook dat een paard langer dan 2 uur op de wei moet, maar (helaas) kunnen sommige maneges e.d. dat niet...
Daarom houd ik niet zo van mega-maneges, waar paarden staan die dus helemaal niet of nauwelijks in de wei mogen.
stef schreef:TS: Waar baseer je dit op? Wellicht mogen de paarden niet op de wei als jij op stal bent? En andere periodes wel?
En niet op de wei hoeft niet gelijk te staan aan niet buiten komen, waar de mensen die reageren nu kennelijk vanuit gaan
stef schreef:TS: Waar baseer je dit op? Wellicht mogen de paarden niet op de wei als jij op stal bent? En andere periodes wel?
en niet op de wei hoeft niet gelijk te staan aan niet buiten komen, waar de mensen die reageren nu kennelijk vanuit gaan
Sodeletuut schreef:stef schreef:TS: Waar baseer je dit op? Wellicht mogen de paarden niet op de wei als jij op stal bent? En andere periodes wel?
en niet op de wei hoeft niet gelijk te staan aan niet buiten komen, waar de mensen die reageren nu kennelijk vanuit gaan
Ehm nou als er staat dat de paarden in een stal staan lijkt mij dat best wel binnen.