Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
StillAngel schreef:Mwah ik vond het niet zo maar heel veel mensen vinden het wel leukGewoon sommige arrogante mensen er tussen die denken dat ze alles zijn en best pittige paarden.
Cchanny schreef:StillAngel schreef:Mwah ik vond het niet zo maar heel veel mensen vinden het wel leukGewoon sommige arrogante mensen er tussen die denken dat ze alles zijn en best pittige paarden.
Maar is dat niet op elke manege ?
Er zitten natuurlijk zo veel meiden die daar komen. En wie weet zegt het mern deel wel van het was er echt heel leuk.
En jij komt er en vind er niks aan.Dat ligt er per persoon. Mij lijkt het wel een leuke manege.
maritJ_e schreef:volgensmij kan je beter stoppen met dat arrogante mensen gedoe, want dan loopt dit sowieso uit op een reltopic en dat willen we niet
Vind zelf de sfeer wel gezellig en iedereen is aardig
ga er zaterdag weer heen
biancaxlove schreef:Haaai,
Poelenburgh is echt een leuke manege echt een aanrader!
Je krijgt geen vaste rijpony of paard, maar wel een vast poetspaard, waar je dan vaker op mag rijden dan op anderen, alleen niet alle paarden mogen en kunnen buitenritten maken
UMayDream schreef:Waarom mogen sommigen niet op buitenrit dan?