Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Colorado schreef:4 uur lopen op een dag is echt niet zo veel. Dat kan een pony prima aan als hij hiervoor getraind is. Van een half uur per week naar 4 uur op een dag zou niet zo goed zijn, maar dit zal de manege ook begrijpen(pony zou het niet trekken = manege heeft pony minder+ziektekosten = niet goed voor de manege). Dus het valt allemaal vast wel mee. Een manege is een bedrijf dat draaiende gehouden moet worden, dat gaat niet als de paarden zich kapot zouden moeten lopen. Dus ik denk dat het écht niet zo'n probleem is. Je ouders werken toch ook meer dan 4 uur per dag? En jij gaat toch ook wel meer dan 4 uur per dag naar school?
want k vind het eg heel veel voor zo'n kleintje en hij heeft dan maar 1 uurtje rust sweetgirl96 schreef:hallo..
ik zit nu eventjes niet lekker in mijn vel, en wou jullie vragen wat ik hieraan moet doen..
er is net een nieuwe pony op de manege hij is een heel klein welshje, maar hij moet zo vaak lopen in de les en ik ben bang dat hij het na een tijdje opgeeft.
hij loopt welleens 4 uur op een dag(dat is egt verschrikkelijk veel voor zo'n kleintje), maar mijn vraag is wat ik hieraan kan doen.
ik mag hem niet kopen van mijn ouders en huren mag ook niet, en toch zou ik hem dolgraag willen helpen.
weten jullie mischien ene oplossing voor deze lieve pony?
alvast bedankt voor jullie hulp.
xxx