Ik wil volgend jaar graag op ponykamp naar manege het fjordenpaard, maar mijn ouders vinden dat eng, van die mensen daar enzo. omdat ze onbekend zijn, (ze gaan altijd van het ergste uit) hebben jullie tips, omdat te verminderen? en hoe is het daar? als je daar bent, hoe gaat het daar te gang.
alvast bedankt voor de reactie.
x
angrywolf
Geplaatst: 05-08-10 20:40
Ik ben daar op westernkamp voor volwassenen geweest en het was echt top! De begeleiding is er erg aardig en de mensen die het beheren {Jose en Henk} zijn super!
het is echt onwijs gaaf daar! ben dr vorig jaar geweeest en ga als het goed is volgend jaar weer, om je ouders misschien beetje gerust te stellen is als je iemand zoekt die met je mee wil ? dan zijn jullie ook samen
ben er zelf ook op ponykamp geweest toen ik 13 was, heb het er super leuk gehad! veel buitenrijden en hele aardige begeleiding.
loes-freke
Geplaatst: 11-08-10 17:41
manege zit bij hardenberg. mooie omgeving, nu wat let julllie om een dag na toe tegaan, om kennis te maken. evt kunnen je ouders vlakbij op een camping staan, kunnen ze op afstand jou in de gaten houden. ik sta met twee paarden daar vlakbij en in de winter reed onze vereniging daar in de binnen bak. het kamp ken ik niet.
Misschien moet je je ouders even laten bellen met de manege of, als je niet te ver weg woont, even langs te gaan. Kunnen ze het zelf van te voren zien hoe het is.
Dankjewel, ik heb nu een oplossing. Als ik voor elk vak gemiddeld voor school een 7,5 haal mag ik volgend jaar op ponykamp en betalen hun en dan krijg ik ook nog 50 euro! Mijn beste vriendin die ook megaveel van paarden houd gaat ook mee en we gaan zeker daar dan een leuke tijd beleven! heel erg bedankt.
Gamblex17
Geplaatst: 27-08-10 18:16
Iemand die ik ken liep daar stage.. Ik hoorde dat ze egt super aardig zijn en je overal me helpen. Als er iets is enzo.. Je went vanzelf wel denk ik =]
Het is daar echt super! Hele leuke mensen, super leuke paarden. Bel ze een keer op en en ga er eerst met je ouders een ker kijken. Heb ik toen ook gedaan.