Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Succes met het vinden van een ander kamp.
_Mara_ schreef:Manege ini slot is denk ik precies hetgeen wat bij jou wensen aansluit. (Heb er zelf 10 jaar gereden en 5 keer op ponykamp geweest) Maar, ik denk dat de weken ondertussen al vol zullen zitten, de weken zitten namelijk al heel snel vol. Maar je kan het proberen natuurlijk. Eigen paard meenemen is mogelijk, je wordt ingedeeld bij mensen van jou leeftijd en niveau. Het is wel zo dat er ook veel kindjes van rond de 8 en 10 zijn, maar die zitten in een eigen les en worden een beetje afgescheiden van de rest van de groep. Er worden spelletjes gedaan maar als je niet wilt meedoen is dat volgens mij geen probleem. Er wordt serieus gereden, genoeg paarden die M en hoger hebben gelopen en zelf hebben de eigenaren allemaal sportpaarden die het ook internationaal goed doen, dus ze weten waar ze het over hebben. Maar zoals ik al zei, ik ben bang dat het al vol zit, per week worden er namelijk niet meer dan 25 mensen 'aangenomen' en er zijn maar 3 weken... Toch succes gewenst.

roos11 schreef:misschien is de hazelhorst iets voor jou?? http://www.hazelhorst.nl
je doet 1 avond spellen, je krijgt op hoog niveau les, de oudere slapen apart van de jongere kinderen( je slaapt dan in het buitenverblijf met de leeftijd van 13 tm 17) . je leerd daar ook best veel.
asselinlover schreef:roos11 schreef:misschien is de hazelhorst iets voor jou?? http://www.hazelhorst.nl
je doet 1 avond spellen, je krijgt op hoog niveau les, de oudere slapen apart van de jongere kinderen( je slaapt dan in het buitenverblijf met de leeftijd van 13 tm 17) . je leerd daar ook best veel.
ja daar zat ik ook aan te denken, maar mn instructrice, die heeft op NHB deurne gezeten, en toen liep ze bij hazelhorst een half jaar stage, en die eigenaar van hazelhorst liep op iedereen en alles te schelden(zelfs schold hij zn eigen vrouw midden in de bak uit!) daarom wou ik dit niet..
X_Michelle_X schreef:Heb je al gedacht aan de instructie week van de KNHS in ermelo? Ik ga dit jaar voor het eerst heen, je kan kiezen tussen m\z paarden. m\z pony's, allround,, maar iniedergeval kun dus ook hoog niveau trainen..
Moet je wel startkaart hebben met die pony\paard (volgens mij).
En ik denk dat hij voor dit jaar al vol is,, maar ik weet t niet zeker.. Voor info kun je altijd op de knhs site terecht!
.