Ik had nog een paar vragen,
1- maak je ook veel buitenritten, en gallopeer je dan ook veel?
Ja je maakt heel veel buitenritten! Gelijk zondag al een uur, maandag en dinsdag allebei 1.5u met uiteraard genoeg galopperen, woensdag de pannenkoekenrit van ong. 2.5 uur en donderdag een nachtrit (dus in het donker) waarbij we niet in galop gaan;)
2- ga je ook een beetje hoog springen?
Dat ligt eraan wat je zelf kunt. De gevorderden groep spring meestal 80cm!
3- Kun je ook met z'n 2en op een kamer?
Normaal gesproken niet, maar we delen altijd de leeftijdsgenoten bij elkaar in dus je hoeft niet bang te zijn dat je op een kamer komt met meiden van 8 jaar bijvoorbeeld. En het is toch juist gezellig om met je leeftijdsgenoten lol te maken, te kletsen etc.? En als het niet klikt ofzo kun je eigenlijk altijd wel naar een andere kamer dus niets om je druk over te maken!
4- Heb je echt een eigen douch en wc?
of doe je toch allemaal met 1?
Elke kamer heeft een douche en een toilet, dus je hoeft niet met zijn 30en in een campingdouche ofzo! Of op een rijtje naar de wc te gaan
5-Mag je ook als je even niks te doen hebt, met een vriendin je pony poetsen?
Ja hoor, tuurlijk! Je bent toch op ponykamp haha!
6- Moet je vroeg opstaan en moet je ook vroeg naar bed? Wij zijn 15
Ja we staan wel redelijk vroeg op omdat we 's ochtends en 's middags een leuk en druk programma hebben! Maar geloof mij, dat is het waard;) En je hoeft niet vroeg naar bed als je dat niet wilt, de leiding loopt geen politieagentje te spelen als je dat bedoelt:) Alleen soms is het wel verstandig om niet tot 4u 's nachts op te blijven omdat je dan niet de hele dag vol houdt:) Alleen bij de hele jonge kinderen let de leiding erop dat die op tijd slapen!
7- Ik heb al een paar paarden bekeken op de website, ik vond ilion (ik weet niet hoe je het schrijft)
Wel een leukertje, maar als ik zeg dat ik daar graag op wil, kan dat dan ook?
Op zondag nadat de ouders weg zijn wordt er gelijk aan iedereen gevraagd op welk, of op wat voor soort paard ze willen. Wij gaan dan kijken of dat past en uitkomt. Je kunt dus altijd zondags zeggen dat je op Irion wilt, en dat komt dan vaak ook wel goed
Alvast bedankt!