Kan iemand uitleggen wat je daar allemaal moet doen? En hoe je er aan meedoet? Ben maar een simpele manegeruiter maar lijkt me best leuk. Ik ben helemaal niet thuis in uitjes met paard.
Je hebt eerst een voorronde op jouw Manege. Als je door bent naar de volgende ronde (regio finale) ga je naar een andere manege op één van hun paarden.
Oh oke, nou volgens mij hebben ze dat bij mij niet op de manege.. Dus dan gaat het helaas niet door. Niet dat ik een hele goeie zit heb maar het leek me gewoon een leuke ervaring!
Het duurt nog even Macyy dus het zou best kunnen dat ze het wel doen hoor.
Ikwashier
Geplaatst: 22-02-10 14:07
Ik heb 2 jaar geleden meegedaan! Toen was ik reserve voor Deurne. Daarna reed ik niet meer op de manege en nu weer wel.. 14 maart zijn bij ons de voorrondes, dus ik hoooop dat ik uitgekozen word.
Mies
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-10 14:16
Dat is wel snel Ikwashier. Succes! Bij ons is de voorronde een week voor de regiofinale.
Ikwashier
Geplaatst: 22-02-10 14:18
Vind het ook best wel heel erg spannend, mijn zit is namelijk niet erg goed voorruit gegaan.
De regiofinale word deze keer op onze eigen manege gehouden!
gea_thora
Geplaatst: 28-02-10 15:38
Haha Iris, leuk he! voorrondes op de Buitenwijck (al vind ik het stiekem niet zo, omdat ik op de paarden moet, en ik niet zoveel met onze paarden heb, zet mij maar liever op Flipje...) 2 jaar geleden was ik ook reserve voor deurne, helaas vorig jaar wat minder gereden, heb er wel weer zin in dit jaar!
Wij hebben 3 selectie wedstrijden waarvan we de 1e al achter de rug hebben.
Vorig jaar was onze manege Best zittende manege van de Regiofinale, We hadden 5 ruiters in de kwartfinale en 3 ruiters in de halve en hele finale. En de winnares van cat 2. Ik hoop op weer zulke geweldige resultaten...
_Irene11_
Geplaatst: 02-03-10 20:48
Helaas dat ik niet mee kan doen Heb niet 3 wedstrijden gereden voor april 2010.
Welke F rij je Irene? Een vriendin van mij kan dit jaar ook niet mee doen omdat ze officieel start en F7 rijdt. (Zoiets was het)
_Irene11_
Geplaatst: 02-03-10 20:53
Ik rijd (nog) geen wedstrijden
Mijn instructrice zei dat ik dan alsnog mee kon doen. Maar nu zijn de reglementen dus aangepast en moet je 3 wedstrijden voor april 2010 hebben gereden. Dat lukt nu niet meer.
Als je 1x hebt meegedaan aan een FNRS wedstrijd en daar een protocol van kan overleggen is hoet voldoende. Ik heb niets gehoord/gelezen over wijzigingen.
_Irene11_
Geplaatst: 02-03-10 23:29
Ohh, ik zal het nog eens navragen dan.
Dan moet ik deze maand snel een wedstrijdoutfit kopen en dan starten denk ik
LieZ_Horses
Geplaatst: 02-03-10 23:34
Ik doe dit jaar voor de eerste keer mee! Ik heb de voorronde bij Manege Kraaij, in Nijkerkerveen.
Succes alvast allemaal!
Ikwashier
Geplaatst: 03-03-10 09:00
He gea Ja ik rijd ook liever op de pony's hoor, ik vind Joris leuk (die is ook zo braaf )
Ik heb nog helemaal geen wedstrijden gereden dit jaar? Moet dat?
Mies
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-10 09:05
LieZ_Horses schreef:
Ik doe dit jaar voor de eerste keer mee! Ik heb de voorronde bij Manege Kraaij, in Nijkerkerveen.
Succes alvast allemaal!
Leuk, succes alvast! Mijn bijrijdpony staat vlakbij die manege en wij gebruiken een aantal paarden van Kraaij voor de regiofinale van onze manege.