Ik neem mijn eigen pony mee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), leuke activiteiten.
sorry maar mensen met wat hogere ambities in de sport winnen dit met hun ogen dicht , dan is het niet leuk voor de rest
ilse86 schreef:ik heb vijftien jaar bij de Hazelhorst gereden en ben er als kind jaarlijks (soms 2x per jaar) minimaal een week op kamp geweest. Ik vond het echt geweldig! Dat komt ook wel doordat ik ook wekelijks les had van de mensen die daar op kamp leiding gaven.
Je wordt inderdaad op niveau ingedeeld. Vind wel dat het niveau tijdens de kampen iets lager ligt dan tijdens de reguliere lessen. Wél vond ik het geweldig om elke dag een bosrit te maken én een les te hebben.
Vind het zelf een leuke manege waar de boel mooi voor elkaar is. Heb ook bij andere maneges en stallen gelopen, maar dat was bij lange na niet zo mooi als daar.
Als je een wat gevorderde ruiter bent, mag je vaak ook op de fokmerries rijden. Dit zijn paarden die worden ingezet bij het fokken van springpaarden. Ik vind het ontzettend leuke paarden. Zit vaak erg goed springbloed achter! (Denk libero, corland, etc.)
Kan me voorstellen dat Musiess het niveau te laag vond. Z-ZZ is niet echt het niveau van de meeste kampkoters namelijk
ging er vanaf mijn 7e naartoe tot min 16e

ilse86 schreef:Moet je maar aan Fred ( gaf altijd springles) vragen of dat mag. Als hij denkt dat je er technisch aan toe bent om hoger te springen, hijst ie de balken met alle liefde voor je op. Hij is erg streng, maar heel goed. Ik heb zeven jaar les van hem gehad. Goede instructeur.
Heb er zin in.