mijn dochter 12 jaar heb ik gister opgehaald ,in bakkeveen ze was een week op ponykamp daar bij riekje
en johannes, deze mensen zouden dit al jaren organiseren. nu is het geval dat ik nogal verbaads ben over het reilen en zeilen over de omgang met de levende have zowel als de accomedaties waar de kinderen verblijven, .
ik was er helaas niet bij toen mijn dochter en der vriendin daar heen zijn gebracht anders had ik haar mee naar huis genomen.
zo zouden de kinderen niet mogen bellen naar huis?
staan zo,n 15 paardjes in kleine schuurtjes,waarin ze moeten staan/geen ligbox,
zodra je daar het erg kleine erf op komt waan je je in een varkens paradijs de lucht is niet te harden . heb zelf jaren paarden gehad dus weet wel hoe een paard /stal ruikt maar dit sloeg alles .
zo stonden er in de folder dat er prachtige buitenritten georganiseerd zouden worden , nou de kinderen zijn het erf NIET afgeweest op een pony!!! ze hebben een week op het erf daar gebivakkeerd, uurtje in de bak hobbelen, dan nog een race op een shetlander die energy drink kreeg tot ie gek ging doen,en daar zou johannes ook aan mee gedaan hebben op een shetlander dus.
dan de bouwkeeten die door moest gaan als chalet waar de kinderen sliepen ,er was geen stopcontact helemaal niets tandepoetsen moesten ze in de stal doen .
nu wil ik die mensen niet gelijk helemaal afzeiken maar veel wat in hun folder staat maken zij bij lange na NIET waar !!! en ik vind het niet eerlijk tegen over heel veeeeel pony meisjes er zich blind op staren in de mooie folder en er helemaal niet vrolijk van daan komen.
weet iemand mischien wat een idee is wat kan ik hiernou mee ???
groeten wendy