Hoi, Ik zoek een leuk ruiterkamp voor deze vakantie (mijn vakantie duurt TOT 7SEPTEMBER) Ik ben 12 jaar. Ik heb al een aantal keren buiten gereden.(niet in de lessen) ik kan springen (m'n hoogste is ongeveer 70 cm ) maar ik wil graag beter leren springen! Ik rijd nu ongeveer anderhalf jaar op RuiterSportCentrum de vossenberg, maar wegens planning eigen paard heb ik ze op gezegd en nu heb ik daar nog maar 1 les. Omdat het paard op het laatste moment niet door kon gaan mocht ik op ponykamp, dus ik heb geen eigenpaard.
Ik zoek geen kamp waar je maar een halfuurtje ofzo rijd want dan kan ik beter gewoon vrijrijden.. groeten Abigailabby
Bij mij op de manege hebben ze instructie weken waar je ook blijft slapen, misschien vind je dat leuk? Het zijn instructie weken voor dresuur en springen, dus daar leer je wel springen denk ik!;) Ze hebben daar ook een hele mooie springbak!!(Rijd zelf ook op die manege)
Ik weet niet of die instructie weken er nog zijn maar volgens mij komt er nog 1!
Okee, goed dat je ze gemailt heb! Hier op deze site staat nog meer info over die instructieweken, heb je daar al op gekeken? ; www.trainingskampvoorruiterenpaard.nl
Er staan ook super veeel leuke paarden daar op de manege!! En ik rijd er zelf ook 1 keer in de week! =)
Maar je moet denk ik wel snel zijn want dit is de laatste instructieweeek die zo komt en er kunnen 5 personen in de groep.