Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daniella74 schreef:Je hebt dus een percentage van 62% behaald en als je de F6 vergelijkt met een KNHS B proef zou je kunnen zeggen dat je daar waarschijnlijk tussen de 50 en 60% zou kunnen hebben gescoord. Het is moeilijk te zeggen aangeizen ik de proef niet heb gezien. Indien je KNHS wilt gaan starten zou ik daar over gaan denken als je in de F8 echt dik boven de 225 punten (64%) gaat rijden mits het paard met stelling loopt en toch al een zekere mate mate van nageven toond.
liberty schreef:Het is niet te vergelijken. Bij de FNRS wordt vooral op de ruiter gelet, terwijl bij de KNHS naar de combinatie gekeken wordt. Zo is er pas nageeflijkheid vanaf de F12 (even snel uit mijn hoofd), dus dan kan je pas gaan vergelijken.
liberty schreef:Het is niet te vergelijken. Bij de FNRS wordt vooral op de ruiter gelet, terwijl bij de KNHS naar de combinatie gekeken wordt. Zo is er pas nageeflijkheid vanaf de F12 (even snel uit mijn hoofd), dus dan kan je pas gaan vergelijken.
? daniella74 schreef:liberty schreef:Het is niet te vergelijken. Bij de FNRS wordt vooral op de ruiter gelet, terwijl bij de KNHS naar de combinatie gekeken wordt. Zo is er pas nageeflijkheid vanaf de F12 (even snel uit mijn hoofd), dus dan kan je pas gaan vergelijken.
Ben ik het niet helemaal met je eens. Je hebt wel degelijk een goede indicatie, wij kijken ook hoe het onderdeel gereden is. Als de F6 niet met torenhoge punten wordt gereden dan heb je in de B nog weinig te zoeken. In de B hoef je overigens ook nog niet compleet nagevelijk te rijden.
daniella74 schreef:liberty schreef:Het is niet te vergelijken. Bij de FNRS wordt vooral op de ruiter gelet, terwijl bij de KNHS naar de combinatie gekeken wordt. Zo is er pas nageeflijkheid vanaf de F12 (even snel uit mijn hoofd), dus dan kan je pas gaan vergelijken.
Ben ik het niet helemaal met je eens. Je hebt wel degelijk een goede indicatie, wij kijken ook hoe het onderdeel gereden is. Als de F6 niet met torenhoge punten wordt gereden dan heb je in de B nog weinig te zoeken. In de B hoef je overigens ook nog niet compleet nagevelijk te rijden.