Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bonita_Bon schreef:leuke geintjes ommet de kids uit te halen...
middenin de nacht de lichten aandoen en goedemorgen roepen, zeggen dat ze moeten poetsen en opschieten! (geweldig om al die slaperige bekkies om half 3 snachts opeens hun poetsspulletjes pakken) als ze eenmaal klaar staan dan zeggen dat het een geintje was.
De oudere kinderen in hun slaap schminken, ook erg grappig (kids van 13 of ouder en dan vooral juist de stoere kinderen anders is het zo sneu)
als de kids steeds overlopen van slaapverblijf, de deur/tent, met doorzichtige folie afplakken.
Of de kinderen voor een 'groepsfoto' opstellen, allemaal bij elkaar tegen een schuur oid (iets waar je bovenop kunt staan) dan ze allemaal neerzetten en afleiden met 10 foto's achter elkaar maken en dan je collega's bovenop de muur/schuur/gebouw/trailer met emmers water... in 1 keer alles over de kids kieperen en dan de foto maken!!
afijn, ik ben evil!

, als iedereen elkaar niet kent kan je beter op het kamp zelf er tijd voor geven
) En natuurlijk heb je ook een jury nodig, als die zich een beetje aan hun 'personage' houden is het erg leuk
summerfeel schreef:Ik weet niet helemaal of het wel hier hoort maar goed...
dit jaar wordt ik voor het eerst ponykampleiding en ik vroeg me af of jullie nog leuke ideeen hebben om "geintjes" uit te halen met
kinderen. En eventueel ook leuke ideeen voor tijdens de bonte avond zijn ook zeer welkom!!
groetjes