Mijn dochter(6) wil graag meedoen met ons stalconcours. Nu ben ik op zoek naar een proefje zonder galop, ze rijdt met een haflinger die voor haar te sterk is in de galop. Ik kan alleen niks vinden op de KNHS-site. Wie kan me helpen?
Update; mijn oudste dochter rijdt zaterdag de B-proef op mijn vz-paard, een angloarabier merrie van 23 jaar die zich nog steeds gedraagt alsof ze de uitverkoop van de Bijenkorf moet halen. Spannend, maar ja, ze wilde graag een voorwaarts paard, snap ik wel is stoer als je 11 bent. En dan de jongste, het gaat goed met Alfje dus ze is flink aan het oefenen, ze gaat zaterdag definitief d'r proefje met hem rijden. Zij blij en stiekem iedereen op stal ook.(Alfje is 2 jaar geleden verhuisd dus ze zien hem daar niet zo vaak meer) Ik hoop dat Sjoert weer prachtige foto's gaat maken zaterdag.
Nou, zeker na het oefenen van gisteren weet ik zeker dat we het F1 proefje doen, Alfje gaf weer eens een complete rodeo weg, ze heeft het nog ongeveer 80 meter uitgezeten maar kukelde er toen toch wel af(in de modder!). Ik ben al blij als ze straks weer gewoon durft te draven. Wat is die Alf toch een draak! Maar ja, hij is niet voor niets pas op zijn 24e onder zadel beleerd.
Het ging heel goed, de oudste had 180 punten met de B-proef en de jongste 237 punten met het F1-proefje. De foto's komen nog, Sjoert heeft ze nog niet op ons stalforum geplaatst.