Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
corientjuhh schreef:Omdat het nog altijd de organisatie is die bepaald welke voorschriften m.b.t. kleding gehanteerd worden.Ik rij met suède chaps gewoon op officiele wedstrijden
Dus waarom zou het niet op onderling mogen?

Jij hebt gewoon mazzel dat de juryleden/de organisatie zo lief zijn om jou ermee te laten rijden. 
Volgens mij is dit het emailadres van de organisatie. fjordcup@xs4all.nl

Ni_Ni schreef:Dankjewel!
Ik heb het idd gevraagd bij dat emailadres en ze zei: volgens mij mag het wel, maar dan kun je minder punten krijgen op dat onderdeel.
Een beetje twijfel dus, maargoed ik ga even laarzen van een vriendin proberen en anders moet het maar
Gewoon je paard en je spullen netjes presenteren, manen mooi geknipt, netjes schoon en gepoetst. Dan heb je die 8 al te pakken... misschien gaat er een puntje af vanwege je chaps, dan heb je nog een 7. Weet je, gewoon goed rijden... met de punten voor verzorging haal je toch geen winstpunten.
Puera schreef:corientjuhh schreef:Omdat het nog altijd de organisatie is die bepaald welke voorschriften m.b.t. kleding gehanteerd worden.Ik rij met suède chaps gewoon op officiele wedstrijden
Dus waarom zou het niet op onderling mogen?
Dat ze jou ermee laten rijden, hoeft niet te betekenen dat het toegestaan is.Jij hebt gewoon mazzel dat de juryleden/de organisatie zo lief zijn om jou ermee te laten rijden.
Bij ons hoef je dus niet aan te komen met suede chaps, puur omdat wij de reglementen van de KNHS hanteren op onderlinge wedstrijden. Gaat wel over een rijvereniging, moet ik erbij zeggen.
TS, nogmaals... vraag de organisatie.Volgens mij is dit het emailadres van de organisatie. fjordcup@xs4all.nl
ik heb iig nep leren chaps)