Meer informatie ponyparkcity.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Miistral_

Meer informatie ponyparkcity.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 14:59

Hallo,

Ik wil graag wat meer informatie over ponyparkcity..

wij zijn dan met, 4 kinderen, 2 van 6.. een van 11, en mezelf bijna 16.
en 2 volwassenen.

alleen omdat ik zo oud ben mag ik niet meer op die pony's rijden, maar ik zag ook dat ze daar wat grote ponys/paarden
hadden, krijg je die niet tot je beschikking dan, of kan ik eventueel nog op een van die shetlanders, ik weeg ongeveer 58 kilo.
alleen vind ik dit best zielig voor die shets, en wil er niet op gaan zitten voel ik me toch schuldig ook all zou het mogen (vast niet)

maar hebben bokkers nog meer informatie hiervoor?

gr.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 15:07

ik ben er vroeger vaaak geweest, en toen kreeg iedereen onder de 12 jaar een bon, ( en ja dit wordt gecheckt op je ID/Paspoort ) waarmee je een pony kunt gaan huren bij de grote bak waar alle pony's staan. Dat zal nu ook nog wel zo zijn.
Ook is het zo dat er maar heel erg weinig 'grote' pony's zijn, en die zijn vaak al verhuurd omdat elk kind die wil.
De grotere pony's zijn ook echt niet hoger dan 1.15 dus dat is nog niet groot. er schijnt op het hele park 1 pony te zijn, die is helemaal wit met een bruin hoofd, en die is 1.25. Maar die is altijd wel verhuurd.
Ook rijden er door het park busjes rond die van het park zijn om alles in de gaten te houden, en evt. kinderen ouder dan 12 die stiekem op het paard zitten, er af te trekken..

Veel plezier nog in Ponypark city! maar ik denk dat er voor jou helaas geen ponyrijden inzit..
Probeer het is op een manege in de gemeente collendoorn (zo heet het daar), daar zit vast een leuke manege met grotere paarden

_Miistral_

Re: Meer informatie ponyparkcity.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 16:11

wij willen ergens in oktober gaan, misschien dat we kunnen bellen, en die pony reserveren van 1.25
want dat zou natuurlijk egt ideaal zijn, ze moeten denk ik gewoon wat meer grotere pony kopen rond
de 1.20 fjordjes ofzo.. die zijn sterk en niet te klein heb je meer aan =), maar misschien dat er dan extra
bij betaald wordt, misschien dat we die dan krijgen? igg. na de reservering bellen we meteen om dat heel
misschien te kunnen vast leggen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:12

Ik ben bang dat jijzelf niet meer in de doelgroep van dit park valt...

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:22

nee reserveren van paardjes, daar doen ze niet aan, anders wil iedereen die komt een paardje reserveren, en zijn die paardjes nooit beschikbaar voor eens iemand anders. Geloof me, jij met 16 jaar. dan halen ze je van die pony af hoor, dat willen ze gewoon niet, wat ik heel goed van ze snap, ze hebben kleine paardjes lopen, en hebben gewoon een limiet van 12 jaar gesteld, en daar zijn ze streng in, want anders rijden er straks ook volwassenen op die shetlanders. Ik vind zelf dat je er niet te moeilijk over moet doen, en gewoon lekker een manege zoeken.
En fjorden van 1.20 hoog, die zijn er niet veel, meestal zijn ze rond de 1.40.

1.20 is klein voor een 16 jarige hoor!

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 16:58

Rustig hoor, ik ga ze niet vermoorden ofzo.. ik vraag het me alleen maar af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:34

zitten heel veel lange lui op die pony's.
kom er sinds mijn 5de toen er nog fjorden waren maar tegenwoordig vindt ik het niet echt meer zo.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:52

-->MA

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:58

Wat er al gezegd is, ze hebben alleen kleine ponies. Echt bedoelt voor de kleintjes onder ons.
Ik ga met mijn gezin (man+3kids) 1 mei een weekend heen. Dit doen we elk jaar.

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:11

Kim90 schreef:
ik ben er vroeger vaaak geweest, en toen kreeg iedereen onder de 12 jaar een bon, ( en ja dit wordt gecheckt op je ID/Paspoort ) waarmee je een pony kunt gaan huren bij de grote bak waar alle pony's staan. Dat zal nu ook nog wel zo zijn.
Ook is het zo dat er maar heel erg weinig 'grote' pony's zijn, en die zijn vaak al verhuurd omdat elk kind die wil.
De grotere pony's zijn ook echt niet hoger dan 1.15 dus dat is nog niet groot. er schijnt op het hele park 1 pony te zijn, die is helemaal wit met een bruin hoofd, en die is 1.25. Maar die is altijd wel verhuurd.
Ook rijden er door het park busjes rond die van het park zijn om alles in de gaten te houden, en evt. kinderen ouder dan 12 die stiekem op het paard zitten, er af te trekken..

Veel plezier nog in Ponypark city! maar ik denk dat er voor jou helaas geen ponyrijden inzit..
Probeer het is op een manege in de gemeente collendoorn (zo heet het daar), daar zit vast een leuke manege met grotere paarden

die pony met een bruin hoofd en een bruine vlek op de rug en veder wit is 1.30 (hij is net zo groot als m'n oude verzorgpony en die was net zo groot) en er is nu nog een pony die even groot is en nog 2 nieuwe grote pony's er bij

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:05

hiphorse schreef:
Kim90 schreef:

die pony met een bruin hoofd en een bruine vlek op de rug en veder wit is 1.30 (hij is net zo groot als m'n oude verzorgpony en die was net zo groot) en er is nu nog een pony die even groot is en nog 2 nieuwe grote pony's er bij

Maar dan nog mag ze er niet op rijden, al stond er een paard van 1.75m. Het park is bedoelt voor mensen TOT 12 jaar, en TS is 16. Je krijgt ook geen pony mee als je ouder bent dan 12..

clim_bling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:45

Er zijn genoeg lange mensen die <12 zijn... En daarvoor is die grotere pony er. Maar jij bent 16 en mag dus officieel niet meer op die pony's zitten, dat is jammer ,maar er zijn nog genoeg andere dingen te doen daar, poetsen ,helpen bij het rijden van anderen enz...
Dusssss wees niet getreurd en denk positief!!!

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:48

Je kunt er wel ponies reserveren hoor, je kunt daar een slotje kopen, zo'n dagboekslotje en dan krijg je een nummer in tweevoud, de een hang je aan de pony die je wilt huren voor de volgende dag of dagen, maak je vast met het slotje. Als je dan je pony gaat halen pak je die pony en geef je het kaartje met het nummer. Zo geregeld. Tenminste dat was vorig jaar ofzo, zal nu ook nog wel zo zijn. Maar moet je wel snel zijn!

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:55

Je wilt graag meer weten over ponyparkcity?...

Of wil je gewoon horen dat je nog met 16 jaar op sommige pony's past. Niet dus :)

Er is al een toppic over ponyparkcity..
En ponyparkcity heeft zelf ook een site waar je alles over kunt lezen.

Tot 12 jaar is Tot 12 jaar :)
Misschien zou je er een meekrijgen als ze nog geloven dat je 12 bent.. Maar tegenwoordig controleren ze strenger..

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:56

kiimberley schreef:
Je kunt er wel ponies reserveren hoor, je kunt daar een slotje kopen, zo'n dagboekslotje en dan krijg je een nummer in tweevoud, de een hang je aan de pony die je wilt huren voor de volgende dag of dagen, maak je vast met het slotje. Als je dan je pony gaat halen pak je die pony en geef je het kaartje met het nummer. Zo geregeld. Tenminste dat was vorig jaar ofzo, zal nu ook nog wel zo zijn. Maar moet je wel snel zijn!

Ja je kunt er pony's reserveren als je er eenmaal bent ;)
En de TS vroeg of ze kon bellen en een pony kon reserveren ( wat niet Kan :))

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:59

roodje schreef:
kiimberley schreef:

Ja je kunt er pony's reserveren als je er eenmaal bent ;)
En de TS vroeg of ze kon bellen en een pony kon reserveren ( wat niet Kan :))

sorrie, verkeerd gelezen oeps :o

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:39

wat is de andere topic van dit ponypark city? Ik ben natuurlijk veelste oud en te groot maar het lijkt me reuze leuk om is te gaan poetsen en te helpen rijden bij andere.

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:24

Millanka schreef:
wat is de andere topic van dit ponypark city? Ik ben natuurlijk veelste oud en te groot maar het lijkt me reuze leuk om is te gaan poetsen en te helpen rijden bij andere.

[JHK] Collendoorn

Ik denk dat als je andere ziet rijden enz. dat je zelf ook zin krijgt..
Maar wel fijn als de pony die niet worden gereden ook beetje aandacht krijgen :)

jakwatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:48

Ik ben er 3x geweest.. Er zijn idd veel kleine pony's. Maar je hebt er echt wel wat grotere bijzitten die ook er breed zijn.

De laatste x dat ik ben geweest toen was ik 17 en mijn zusje 11 en toen hebben we gewoon allebei een pony meegekregen. (het was echt wel duidelijk dat ik geen 12 meer was) Ik ben 1.69 m en weeg 54 kg dus het kon makkelijk op de pony die ik toen koos. Misschien dat er daarom toen geen probleem van gemaakt is, ik weet het ook niet.

Ik weet ook niet hoe dat nu is natuurlijk. Maar ik zou het gokje niet wagen zou zonde zijn!

maritmistppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 14:32

Je kunt misschien nog op Jans dat is de pony wit met en bruin hoofd.
Ik weet niet hoe lang je bent als je ongeveer 1.70 bent kan het nog wel.
Maar jans is oud dus als je dan Jans neemt zou ik alleen maar gaan stappen.
Je kunt ook een pony reserveren.
Dan moet je naar de billy saloon gaan vragen om een lebeltje en naar de groote stal gaan en aan een super grote pony z'n halsband hangen...

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 16:27

intussen zijn de regels in ponyparkcity verstrengd ivm leeftijd, je zal dus geen pony meer meekrijgen, het is voor kinderen tot 12 jaar

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 18:31

je kunt er idd niet meer op, maar je zou er wel gewoon een mee kunnen nemen op mee te lopen enz. want dat
ze je er geen meegeven als je ouder bent klopt helemaal niet, ik ben 2x geweest toen ik 13 was, de laatste keer was ik bijna 14 en kreeg ze gewoon mee, vrij grote, ook nog op rond gereden... en er liepen er zat van een jaar of 15/16 rond, die kwamen om acht uur 's ochtends, wachten de hele dag, en namen de grootste pony's mee ;) maar dat moet je er maar net voor over hebben! die grote Snowy en Jans kunnen makkelijk 58 kilo hebben ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 22:31

Dit topic is drie jaar oud. In principe is het toegestaan om in oudere topics te reageren, mits je reactie relevant is. Dat is hier niet het geval, daarom een slotje.