frimowoba schreef:Dat klink voor mij ideaal in de oren. s'morgens brengen en eind van de dag weer ophalen.
Ik zoek in Drenthe omdat mijn ouders en schoonouders daar wonen. We gaan dus op familie bezoek.
Hoe oud was je dochter toen ze daar naar toe ging?
10 jaar, vanaf 4e op een pony, op haar 10de vond ik dat ze alle do's en don'ts wat betreft de paarden kende en zelf oplossingen kon bedenken voor het geval er wat mis gaat.
Mijn jongste, vanaf 7e op een pony maar wel vanaf geboorte op stal en bekend met verzorging van paarden is nu 10 en wil deze zomer ook op kamp. Maar zij is een kind wat óf zichzelf overschat óf het gevaar niet ziet ondanks dat ze in theorie net als haar grote zus de do's en don'ts kent. Ze mag wel maar alleen met de haf, in hem heb ik alle vertrouwen............................ze vind hem saai, hahaha!
Dus ja, het ligt een beetje aan jouw kinderen, hun ervaring, de begeleiding op kamp zelf. Wat een andere bokker al aangaf, zou het ook zo kunnen zijn dat je zoontje van 5 buiten de boot valt. Zou in ieder geval op zoek gaan naar een dagkamp. Heb je de link al bekeken in mijn eerste reactie?