Ik zit met een soort probleem... ik rij op 2 manege's door verhuizing etc. is dat zo gekomen
dan rij ik zaterdag ochtend en dinsdag avond. maar op zaterdag rij ik altijd op hetzelfde paard, daar kan ik ook lekker mee rijden, doet gwn netjes wat ik vraag maar is absoluut geen schatje. rij daar nu bijna een jaar en ben er ook al 2 keer afgedonderd
maar ik heb daar wel een goed gevoel bij. ik weet zelf wel dat ik nog heel veel moet en kan leren! maar ik heb wel het idee dat ik de goede richting in ga!!Op die andere manege rij ik nou 3 jaar, en het laatste half jaar ongeveer hebben we nieuwe lesgeefste gekregen. maar die lessen vind ik echt niet leuk..
ik kom echt iedere week pist thuis!!! want op die manege wordt je ook ingedeeld en op mijn zaterdag les mogen we dat zelf bepalen. en ze zetten mij voor mijn gevoel steeds op van die irritante paarden, waar ik nix mee kan...Heeft misschien iemand tips om toch op vervelende paarden nog leuk te kunnen rijden? zoda ik niet heel mijn avond verpest?? of andere tips??
Groetjes
Mee eens!