Ahhh was dit echt gisteren? Man wat een goede paden! Hier geen bos en de bermen zijn te slecht om een gelopje in te doen. Ik ben jaloers op de omgeving, ziet er heerlijk uit zeg!
Wat kun je je hoofd stil houden tijdens het rijden, lijkt net of de camera los boven je hangt. Het was wel stappen en galoperen maar dan nog, erg knap en een mooie omgeving.
En ik heb een garmin colorado 300 gps ontvanger om een track (route die je rijd) te maken. En daarna kan je dat met het programma dashware.net bewerken om een kilometerteller,hoogtemeter of bijv.de route in beeld te zetten.(dit duurt wel even)
Wauw, wat is dit leuk om te zien. Ik zat helemaal mee te genieten en te kijken hoe hard je ging. Gaat best nog wel hard in de galop. Was het hardste op de film rengalop?
super mooie omgeving en o wat is jouw paard braaf, hield mijn adem in bij de spoorwegovergang maar hij dacht er zo te zien nog niet eens over na. Echt super leuk.
wat super leuk, en lief die oortjes steeds naar voren
zoutenootjes
Geplaatst: 10-12-12 00:52
Ja, die oortjes steeds naar voren, dat ziet er heel vriendelijk uit. Ze heeft echt plezier met jou. Rijd je vaak met haar? Kun je wat meer vertellen over je (bijrijd)paardje? (leeftijd, ras) Het ziet er echt heel vriendelijk uit en ze is zo te zien ook nergens bang voor. Het lijkt me heerlijk om zo te kunnen rijden daar.