Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
troi schreef:Klinkt niet echt als een ideaal beginnerspaardje....
mickey75 schreef:Veel voorkomend probleem bij nieuwe manepaarden.
Eerst zijn ze braaf,daarna gaan ze een tijdje donderen en dan is het daarna meestal wel weer goed.
Ze moeten gewoon wennen aan het feit dat ze door verschillende mensen worden gereden.
neverstop schreef:hmm, nou kom ik ff heel raar om de hoek ofzo.. maar zou 't niet kunnen dat dit beessie problemen in de rug heeft en de mensen waar ie vandaan komt dat die 'm gewoon plat gespoten hebben en hij nou juist die kuren begint te krijgen die die mensen hebben geprobeerd te verdoezelen?
Als ze er wat in hebben gespoten duurt dat toch geen twee weken voor je het merkt? Lijkt me eerder dat de ruiter te afwachtend is, of dat het paard niet snapt dat er ineens allemaal verschillende ruiters op stappen waardoor hij niet meer zo goed snapt waar hij aan toe is. Heeft er al iemand grondwerk met hem gedaan? En waarom krijgt hij niet gewoon 1 vaste berijder die hem begeleidt zodat hij de kans krijgt om te wennen?
maar of dit hier 't geval is.. het kan, maar hoeft niet, kan idd ook zijn dat hij gewoon uitprobeerd... 
Dat is namelijk m.i. de oorzaak van het gedrag van het paard voorzover ik daar vanachter een computer wat over kan zeggen hestejente schreef:4 weken? Dat wist ik niet, weer wat geleerd
En eens met eline_diDat is namelijk m.i. de oorzaak van het gedrag van het paard voorzover ik daar vanachter een computer wat over kan zeggen