Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Browniee schreef:Springt die van jou maar 4 meter????!!!!
Pff... die van mij sprong als veulen al 6
KirstenVosje schreef:Browniee schreef:Springt die van jou maar 4 meter????!!!!
Pff... die van mij sprong als veulen al 6
Tss, dat is echt niets. Onze veulens springen als ze 2 dagen zijn minstens 7 meter, zo niet, verkopen we ze. Ik vind dat wel heel sieluhhhg, maar anders worden ze jaloers op alle andere paarden op onze springstal, want die springen wel 15 meter. En het is natuurlijk nog veel sieluhhhhggger als ze jaloers worden.
Browniee schreef:Dan ben je dus gewoon slecht besig en dan had ie beter gefokt moeten worden, dierenmishandelaar!!!
ik kom m halen en dan zet ik um bij mijn arabier in het bos ernaast, daar hebben ze het eheeeuuull goet
RubyRed schreef:Bij mij kennen ze die al op de 2e dag. Jij bent sleeeeecht esmeetje!
KirstenVosje schreef:Browniee schreef:Dan ben je dus gewoon slecht besig en dan had ie beter gefokt moeten worden, dierenmishandelaar!!!
ik kom m halen en dan zet ik um bij mijn arabier in het bos ernaast, daar hebben ze het eheeeuuull goet
Ja maar we hebben zo veeeel paarden, dus soms heb je dan wel een foutje, en het maakt mij niet uit waar ze heen gaan, als ze maar niet jaloers worden, maar dat denk ik niet. Want zelfs onze misslukkeltjes zijn beter dan die van jullie. Maar ze moeten wel weg, want anders is het dus heel erg sieluhg.
passieAppel schreef:Ik ben er ook achter wat er nou met wijken wordt bedoelt, ik zet het even in stappen hier neer:
1) je doet een spoor aan één been. Geen karteltjes, want dat is sielug!
2)je rijdt waar je wilt, het liefst in een hoek, een recht stuk is voor penny's
3) dan schop je met het been met het spoor in de buik en voila!
passieAppel schreef:Ik ben er ook achter wat er nou met wijken wordt bedoelt, ik zet het even in stappen hier neer: