Ohm, dat is jammer van dat doorstromen.
Ik vind het regelement van de FNRS op sommige punten niet zo duidelijk, er staat namelijk:
Citaat:
c. Doorstroom naar KNHS klasse B dressuur is mogelijk na het behalen van het F8 diploma. Na het behalen van het F12 diploma kan er doorgestroomd worden naar de KNHS klasse B of L1 dressuur. Manegeruiters kunnen hiervoor een persoonsgebonden (niet combinatiegebonden) ‘manegestartkaart’ aanvragen bij de KNHS.
Die laatste zin interpreteer ik als een toevoeging op het voorafgaande (additionally) maar ik begrijp dus dat sub c juist énkel van toepassing is op de manegestartkaart?
Met dispensatie bedoel ik eigenlijk dat ik dan vanaf F6 zou kunnen instromen, maar ik las al op Bokt dat dit afhankelijk is van de regels van de manege zelf (hoop toch niet dat ik in de F1 zou moeten beginnen, eerlijk gezegd). En dispensatie voor de theorie, maar als het maar 10 vraagjes zijn is dat niet zo'n drama. Ruiterbewijs was inderdaad best pittig, waren volgens mij 50 vragen ofzo, ik weet het niet precies meer, het is al 7 jaar geleden dat ik die heb gehaald (Penny nerd als ik toen was had ik maar 2 foutjes).