En ik moet nogsteeds mijn eerste pp halen ;d vorige keer had ik 197.
Nu moet ik met een nieuwe pony, heeft L1 gelopen dus moet wel lukken.
Alleen heb ik vanmiddag een trap gehad van een pony tegen mn voet. Dus ga wel zien hoe dat word morgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pebsielover schreef:Succes, bij mij wilde F11 ook steeds maar niet lukken. En toen ik een leuk manegepaard had gevonden waarmee ik mijn proef zou gaan rijden werd ze kreupel. Dus toen moest ik weer op een ander waarvan ik totaal niet had verwacht dat ik het zou halen en uiteindelijk heb ik 2 promotiepunten met hem gehaald.
pebsielover schreef:Balen. Ach gewoon blijven proberen, het gaat je vast wel eens lukken. En misschien moet je ook eens een pony/paard nemen waarvan niemand het zou verwachten, ik heb uiteindelijk daarmee alledrie mijn PP's gehaald, kan ook toeval zijn hoor.

Maargoed, mijn ma vind het niet zo oké meer, dus hierna wel ff een serieus paardje nemen
pebsielover schreef:Succes, bij mij wilde F11 ook steeds maar niet lukken. En toen ik een leuk manegepaard had gevonden waarmee ik mijn proef zou gaan rijden werd ze kreupel. Dus toen moest ik weer op een ander waarvan ik totaal niet had verwacht dat ik het zou halen en uiteindelijk heb ik 2 promotiepunten met hem gehaald.
Bellatrix schreef:pebsielover schreef:Succes, bij mij wilde F11 ook steeds maar niet lukken. En toen ik een leuk manegepaard had gevonden waarmee ik mijn proef zou gaan rijden werd ze kreupel. Dus toen moest ik weer op een ander waarvan ik totaal niet had verwacht dat ik het zou halen en uiteindelijk heb ik 2 promotiepunten met hem gehaald.
2 promotiepunten? Met 1 proef of 2? En zijn ze allebei gestempeld dan?
__denise schreef:Zó druk dat je niet even twee uurtjes wedstrijd kunt rijden? Kan me niet voorstellen. Al helemaal niet met 13 jaar.