Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gea_thora schreef:marijedublin schreef:Reed jij op een van die friezen?? (:
Ja klopt! op Inskje ofzo, die schrikkerige fries, die volgens vele omstanders niet rechts kon galloperen, maar het is me wel gelukt.
kostte wel veel moeite, maar dat vergeet ik dan maar even!
Was jij daar ook dan in zwolle?
marijedublin schreef:Haha Oké! Naja het is je wel gelukt! (;
Ja, ik rijd zelf in Zwolle!
Vond je het een beetje leuk?
maar ik kon wel mooi laten zien dat ik toch echt kon blijven zitten!
Iemand hier die hem kent en weet hoe die zit?

Suus schreef:Ik heb ook een mail van de FNRS gehad vandaag, maar zonder paardennamen. Heb ze dus maar even opgevraagd nu ik weet dat Emmeloord ze wel gehad heeft.

lucky84 schreef:Ik mag op Oswan ben benieuwd hij staat er niet tussen Bing lijkt me wel een leuk paard Linda!
Linda je mag mooi achter mij aan tuffen haha...

Ze zjn nieuw en een beetje stijfjes nog. Dus ik dacht: ik doe ze gewoonn even aann kunnen ze even rekken
Alleen het typt een btj moeilijk 
_Linn_ schreef:lucky84 schreef:Ik mag op Oswan ben benieuwd hij staat er niet tussen Bing lijkt me wel een leuk paard Linda!
Linda je mag mooi achter mij aan tuffen haha...
Ja ik tuftuf wel achter je aan hoor
Ik zit hier nu met me witte handschoenen aanZe zjn nieuw en een beetje stijfjes nog. Dus ik dacht: ik doe ze gewoonn even aann kunnen ze even rekken
Alleen het typt een btj moeilijk
Vanmiddag even me jophurs en chaps schoonmaken, me spullen alvast klaar leggen want ik moet vanavond werken. En dan ben ik er helemaal klaar voor!