Zitcompetitie 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:31

Trouwens Femke, weet jij hoeveelste het meisje wat voor ons reed is geworden? Zij zat echt ongelofelijk netjes!! :D

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:31

@Rosanneh
Haha ja ik zag dat hij ging bokken! :P Want toen was ik net klaar en moest ik mijn beugels weer in doen en toen moest ik snel sturen om uit de buurt van jou te komen, haha, xD
Ik vond het er trouwens leuk uit zien dat je een bruine cap en laarzen had met zo'n bruin-bonte pony! :)

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:33

Rosanneh1 schreef:
Trouwens Femke, weet jij hoeveelste het meisje wat voor ons reed is geworden? Zij zat echt ongelofelijk netjes!! :D

Nee geen idee! Ik ging meteen m'n punten bekijken en toen werden ze al opgenoemd, xD Ik vond trouwens bijna iedereen echt mooi zitten! Natuurlijk logisch, xD Lijkt me wel moeilijk om te jureren. (schrijf je dat zo?xD)

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:36

o haha ik heb het echt niet doorgehad xd ik was veel tedruk bezig met netjes proberen te zitten (ook al lukte dat niet meer xd) en te zorgen dat ik er op was voorbereid :P
Haha dank je :p ik vond het wel heel toevallig dat precies op een bonte moest die een beetje de kleuren van mijn laarzen had :P ik werd het zelfs nog door herkend :Y) (iemand in de wc vroeg of ik het meisje wat op de bonte pony zat was :P ze herkende me aan mn laarzen :') )

Oh okee :p hoeveel punten had jij xd
Ja dat vond ik ook! ik keek naar een groepje wat na ons moest en die zaten allemaal echt perfect Ö. Ja dat jureren lijkt me echt lastig Ö (Firefox keurt het goed dus jureren schrijf je zo xd)

Femkex

Re: Zitcompetitie 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:39

Haha, xD
Ja die groep na ons reed idd netjes. In ons groepje lette ik er niet heel erg op, maar ik was vrijdag van m'n fiets afgedonderd en had ontzettend last van me rug.. :P Dus was me heel erg daarop aan het concentreren. Vond het niet echt geweldig gaan, maar ik vond het erg leuk om te doen. Ik deed dit jaar voor het eerst mee en ik vind het al heel knap dat ik hier gekomen ben. Ik had trouwens 113 punten. :)

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:43

Ik lette bij ons groepje ook niet heel erg op maar ik keek 1x toen de 1ste zonder beugels moest en dacht gelijk ''K*t nu wordt ik echt laatste :')''.
Ik vond het ook echt heel cool dat ik zover ben gekomen :P Vorig jaar kwam ik niet verder dan de regiofinale en nu ben ik gewoon bij de kwartfinale gekomen :D Ik ben echt erg tevreden :D
wel jammer van je rug ):
Hoeveel punten had jij bij de regio? :')

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:50

Jaa daarom. :) Volgend jaar is er weer een kans!
Ik had bij de regio 121 punten en bij m'n manege 141,5! Echt een verschil. :P

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:52

wow 141,5!! hoe heb je dat voor elkaar gekregen? xd :P

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:58

Nou de jury gaf volgens mij hele hoge cijfers. :P Met de regiofinale was ik ook erg tevreden! Bij de kwartfinale iets minder, toen ik mezelf terug zag dacht ik van sommige dingetjes waarom heb ik dat gedaan? xD Maar het was erg leuk om mee te maken, zoals ik al zei, xD

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 18:01

Onze winnaars, je ziet ze bij horse event!! :D (de linkse 3 dan :+ )

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kiimm_ op 28-06-10 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 18:03

Gefeliciteerd! :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 18:24

Gefeliciteerd ! +:)+

Maaike_jar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 19:49

Steef schreef:
Maaike_jar schreef:
Onze enige deelnemer in de kwartfinale in Assendelft is door *\o/*
Peter, de winnaar van categorie 4, mag zich bewijsen namens de manege op 11 september in Deurne.

O dan heb ik jou misschien wel gezien! Ik stond in de bak toen hij aan het losrijden was. Hij zat op hetzelfde paard als waar Eva opmoest :j

Dat lijkt me stug, aangezien ik erg helaas niet bij kon zijn (ik was met een vriendin mee op wedstrijd en daarna naar Mary Poppins).

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 19:51

misspablo schreef:
@ claire jij hebt geen kaartje regiop die krijg je als je op de regio heb gereden blablabla

jje krijgt wel korting met je paspoort geloof ik :P

maar mischienm kan je dan met mij mee claire?

Oeeh, lijkt me wel coel.
Gister hoorde ik ook, dat horse event steeds duurder word :o

_olgaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:08

@Rosanneh1 en @orienta haha ja ik was ook echt zo verbaast, ik was al suuuuper blij toen ik oorde dat ik door was maar toen ik zag met wat voor punten kon me dag helemaal niet meer stuk :D! hebben jullie ook meegereden die dag ?

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:13

nee ik was instructeur die mee was
ik was met de winnaar van categorie 4 :D

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:14

_olgaaa schreef:
@Rosanneh1 en @orienta haha ja ik was ook echt zo verbaast, ik was al suuuuper blij toen ik oorde dat ik door was maar toen ik zag met wat voor punten kon me dag helemaal niet meer stuk :D! hebben jullie ook meegereden die dag ?

wat voor cijfers had je dan als ik vragen mag op je protocol? :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:15

gea_thora schreef:
Ilja, jij jureerde in Ravenswaaij toch? of begreep ik dit verkeerd?
Klopt het dat er tijdens de kwartfinale strenger gejureerd wordt dan bij de regio? (lijkt me heel logisch hoor, daar niet van, maar ik was even benieuwd)
Aangezien ik op de regio 143 punten had, en nu 120, maar wel door ben! ik was 3e in categorie 4 :D
Annetje, ik heb je een PM teruggestuurd! Haha, heb meteen enthousiast tegen mijn moeder verteld dat ik een heuse fan heb :D

Ik denk zo dat je nu John van Eyk als jurylid had en niet Ilja. John strooit niet met hoge punten en daar zal je pas hoog scoren als je echt heel erg verschrikkelijk goed bent. Daarom is het ook moeilijk om je punten te vergelijken, iedere jury hanteert toch net weer wat anders het puntensysteem. Op HE is het meer gelijk omdat er overleg gepleegd wordt.

Kiimm helemaal rechtse meisje komt me bekend voor. Deed ze vorig jaar ook mee?

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:25

Uhm.. Ilja jureerde samen met John :) Er wordt in tweetallen gejureerd nl. Trouwens, goed is goed, ook bij John en ook dan worden er hoge cijfers gegeven hoor :)

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:27

Zo ver ik weet wordt er niet strenger gejureerd. Goed is goed. Dat staat in alle boeken omschreven. Het is natuurlijk wel afhankelijk van het tweetal wat voor cijfer dat oplevert.

_olgaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:35

orienta schreef:
_olgaaa schreef:

wat voor cijfers had je dan als ik vragen mag op je protocol? :D

okee, jullie ook gefeliciteerd dan:D!
me cijfers zijn voor:
punt 1 = 8.5
punt 2 = 8.5
punt 3 = 8.5
punt 4 = 8.0
punt 5 = 8.0
punt 6 = 8.0
punt 7 = 8.0
bijna een beetje saai eigenlijk haha.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:38

nou knap hoor!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:49

Ilja000 schreef:
Zo ver ik weet wordt er niet strenger gejureerd. Goed is goed. Dat staat in alle boeken omschreven. Het is natuurlijk wel afhankelijk van het tweetal wat voor cijfer dat oplevert.

En dat was precies wat ik bedoelde denk ik. Ik wist trouwens niet dat jullie in tweetallen jureerden, ik weet wel dat dit vorig jaar was, maar ik heb nu maar 2 juryleden gezien en ik mag toch aannemen dat jullie daar niet van 11 tot 3 hebben zitten jureren in de hitte?! :oo

Even motivatie van mijn vorige berichtje: We hebben het er wel eens over gehad met John dat hij (dat vindt hij zelf dus) wat lager jureert dan andere juryleden. Hij zegt zelf altijd dat hij heeeel erg streng is en punten dus ook niet snel hoog zijn. Natuurlijk is goed gewoon goed en krijg je daar dan ook de punten voor.

_olgaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:52

ik vraag me af wanneer de uitslag van de kwartfinale op de fnrs site komt. iemand een idee?

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:53

Er waren echt nog twee juryleden aanwezig hoor :) En met de prijsuitreiking zijn we alle vier naar voren geweest :)