Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosanneh1 schreef:Trouwens Femke, weet jij hoeveelste het meisje wat voor ons reed is geworden? Zij zat echt ongelofelijk netjes!!
Steef schreef:Maaike_jar schreef:Onze enige deelnemer in de kwartfinale in Assendelft is door
Peter, de winnaar van categorie 4, mag zich bewijsen namens de manege op 11 september in Deurne.
O dan heb ik jou misschien wel gezien! Ik stond in de bak toen hij aan het losrijden was. Hij zat op hetzelfde paard als waar Eva opmoest
_olgaaa schreef:@Rosanneh1 en @orienta haha ja ik was ook echt zo verbaast, ik was al suuuuper blij toen ik oorde dat ik door was maar toen ik zag met wat voor punten kon me dag helemaal niet meer stuk! hebben jullie ook meegereden die dag ?
gea_thora schreef:Ilja, jij jureerde in Ravenswaaij toch? of begreep ik dit verkeerd?
Klopt het dat er tijdens de kwartfinale strenger gejureerd wordt dan bij de regio? (lijkt me heel logisch hoor, daar niet van, maar ik was even benieuwd)
Aangezien ik op de regio 143 punten had, en nu 120, maar wel door ben! ik was 3e in categorie 4![]()
Annetje, ik heb je een PM teruggestuurd! Haha, heb meteen enthousiast tegen mijn moeder verteld dat ik een heuse fan heb
orienta schreef:_olgaaa schreef:@Rosanneh1 en @orienta haha ja ik was ook echt zo verbaast, ik was al suuuuper blij toen ik oorde dat ik door was maar toen ik zag met wat voor punten kon me dag helemaal niet meer stuk! hebben jullie ook meegereden die dag ?
wat voor cijfers had je dan als ik vragen mag op je protocol?
Ilja000 schreef:Zo ver ik weet wordt er niet strenger gejureerd. Goed is goed. Dat staat in alle boeken omschreven. Het is natuurlijk wel afhankelijk van het tweetal wat voor cijfer dat oplevert.