Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:Gisteren de F12 gereden. Totaal niet fijn gereden. Paard voelde aan als een bonk spanning, wat die nooit heeft. Hij schrok ook nog eens, waardoor ik er bijna naast lag haha. Hij zit ook onwijs vast in zn nek/kaak, dus heel lastig met goed ontspannen te rijden. Losrijden had ik hem een stukje wel fijn lopen, maar eenmaal in de binnenbak was die niet ontspannen te krijgen had ik het idee.
In ieder geval, ik vroeg me af waar ik mee bezig was, maar toch de proef gehaald met 215 punten. Er was wel beetje raar gejureerd, want ik heb heel slecht gereden, zei iedereen en het voelde ook niet fijn en vriendinnetje, die had minder punten terwijl volgens veel dat er een stuk beter uit zag. Maar misschien dat zei gewoon heel slordig op de letters etc. heb gereden. Want volgens mij was het een jury die daar wel heel erg op lette. Ze had wel tegen de organisatie gezegd van ja zo slecht was het nog niet, kan gebeuren dat een paard zo doet. Alleen mn instructie was het er niet mee eens dat ik hem had gehaald haha.
Ik moet nu de F12.3 rijden. Weet nog niet of ik in feb meedoe met mn bijrijdpaardje (hetzelfde paard als nu of een manegepaard) er staat er een die ik super leuk vind om te rijden, maar zo stijf als een hark en gewoon niet nageefelijk te rijden. Maar vind dr zo leuk dat ik het nog wel leuk zou vinden misschien om gewoon voor de lol mee te doen en kijken hoever we komen. Maar eerst even kijken of het de komende tijd wat beter gaat met mn bijrijdpaardje en weer wat makkelijker te rijden wordt.
__denise schreef:Een 4 is echt niet zo bijzonder hoor. Wat gebeurde er allemaal dan?
Soms valt er gewoon niet meer van te maken...
__denise schreef:Nageeflijkheid wordt niet beoordeeld in de F9. Vaste verbinding echter wel.