Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maaike_jar schreef:Onze enige deelnemer in de kwartfinale in Assendelft is door
Peter, de winnaar van categorie 4, mag zich bewijsen namens de manege op 11 september in Deurne.
Steef schreef:Maaike_jar schreef:Onze enige deelnemer in de kwartfinale in Assendelft is door
Peter, de winnaar van categorie 4, mag zich bewijsen namens de manege op 11 september in Deurne.
O dan heb ik jou misschien wel gezien! Ik stond in de bak toen hij aan het losrijden was. Hij zat op hetzelfde paard als waar Eva opmoest

:D Annetje schreef:Femkex schreef:@Claire
Oh ik vind Annabel wel lekker zitten, xD Naja niet heel geweldig, maar ook niet vreselijk.
Ik wilde ook m'n moeder overhalen, maar kreeg toen tehoren dat je een kaartje kreeg als je de regiofinale had gehaald?Echt leuk!
Je krijgt dan korting. Maar je krijgt ook al korting met je fnrs-paspoort mocht je niet de regio hebben gereden.

ik heb nu wel door hoe meer ontspannen ik ben hoe beter ik rijd
dus ik ga voortaan niet strassen en op tijd naar bed

), wat gebeurde er eigenlijk ? Zag je ineens naast je pony liggen.
) En toen ik erop zat was hij niet echt voorwaarts dus ik gaf hem een schopje en daarna een iets hardere (waar hij nauwelijks op reageerde) en toen een tik.. alleen was mij niet verteld dat hij soms ineens vliegensvlug bokt
dus voor ik doorhad dat hij bokte lag ik al op zijn nek (ik voelde het niet aankomen) en kon het niet meer corrigeren dus ik liet me maar vallen
. Gelukkig voelde ik het onder me proef wel aankomen en kon ik me al voorbereiden

tijdens het losrijden had ik er echt niet aan gedacht dat ie kon bokken xd hij leek zo lief toen ik ging opstijgen xd.
Mijn moeder zei later dat hij zelfs had gebokt toen ik zonder beugels zat
dat heb ik niet eens doorgehad