Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
carolina1278 schreef:Hebben jullie een vaste schrijver of krijgen jullie er eentje toegewezen en hoe kan je schrijver worden?

heyhallohey schreef:Ik heb een vraagje
Een manege mag instellen hoeveel pp's iemand nodig heeft om over te mogen. De manege waar ik rijd hebben ze ingesteld tm F6 mag je over met 3 pp's en vanaf het F7 mag je pas over na 5 pp's
Maar als je bijvoorbeeld niet alleen op die manege F proeven start maar ook F proeven start op een manege waar tm F8 geld dat je met 2 pp's over mag en vanaf F9 met 3 pp's over mag.
Stel dat je dan 2 pp's haalt op de manege waar je er 5 moet halen.
En dat je dan op een andere manege waar je met 2 pp's wel een F proef hoger mag starten, een klasse hoger start.
En dat je dan 1 pp haalt in die categorie
Dus dat je dan in principe in je paspoort een categorie hoger bent.
Mag je dan op die manege die 5 pp's hanteert gewoon in die volgende categorie starten waar je dan inmiddels al 1 pp hebt gehaald, of moet je dan op die manege eerst tm die 5 pp's halen om een volgende categorie op die manege te mogen starten?
Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel
Mijn lesgeefster die wist namelijk niet of dit kon en ze zei dat ze het dan komende zondag aan het fnrs jurylid zou vragen, dus dacht ik kan ik het net zo goed zelf in dit topic vragen