Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Milty schreef:Haha, lompe paarden vind ik nu iets minder, ik weet niet of deze dan veel moeite zouden hebben met springen(?) Maar ik ben even op zoek naar eentje die als ik een foutje maak niet direct ervandoor gaat ofzo, aangezien ik tot nu toe alleen op de manege in de bak heb gereden en nog nooit buiten of gesprongen... Grote paarden heb ik op zich geen problemen mee, maar ik ben altijd bang dat ik val, dus dan mogen ze echt niks raars doen (sorry voor alle eisen). Als een paard sterk is word ik ook snel bang, ook door het vallen... En de haflinger waar jullie het over hadden, is die leuk? En ik zou graag willen weten wie jullie favoriete paarden/pony's zijn, als ik dan ga kan ik zien over wie jullie het allemaal hebben.. En nog even over de brave knollies voor mij, hebben jullie misschien foto's? Lijkt me leuk om vast iets te zien, zodat ik als ik daar aankom niet compleet overweldigd ben door jullie schatjes!
En ik weet nog niet zeker of ik mag, maar als ik mag zou ik in de meivakantie gaan, weten jullie dan of je dan ook gaat zwemmen (met paarden natuurlijk)