Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lucky84 schreef:THANKS voor de startlijst! Ik vind het absoluut niet erg om in de eerst groep te rijden is mn paard/pony nog lekker fris en mocht het warm weer worden dan is het om 10.00 nog te doen! Zie alleen dat ik als eerste ruiter moet nou dat wordt wat nog maar eens extra de proef doornemen
MarloesNatje schreef:wie heeft er allemaal bij pothoven de regiofinale gehad? ik rijd daar en was hulpje ;D
Ikke!!! op Wanda_Linn_ schreef:Woow ik moet meteen de eerste ronde! Zit ik dus vervolgens de heeeeleeee dag te wachten!!
Ik rij in dezelfde groep
Ilja000 schreef:Ik wacht de mail van de FNRS nog even af
fabienne1991 schreef:Van Mnaege Hillegersberg, weet jij al meer? Hoe laat ik moet? de rest hoor ik morgen allemaal(A)
lucky84 schreef:_Natasja_ schreef:Van welke manege, en waarom weet je dat nu pas?
Ik had van de manege ook nog niets gehoord hoor zei hadden ook nog geen mail.
Heb het hier uit het topic gehaald. Wist het eerder dan mn instructrise.
Ilja000 schreef:Haha, die discussies ga ik nooit aanWe cijferen tenslotte met zijn tweetjes en samen komen we tot een oordeel. En als een ander het daar niet mee eens is, dan is dat heel jammer, maar helaas.
lucky84 schreef:MarloesNatje schreef:ging ze bij jou liggen???
Nee heb het ook nie gezien, maar had t wel gehoord. Wel raar dat ik t nie gezien heb want volgens mij was
het al in het begin en we hadden een ruiter in de eerste groep, in de tweede en ikzelf reed in de 3de groep.