Volgend jaar wil ik ook meedoen en tot de kwartfinale komen, echt stom als je 5de word

Volgend jaar mogen sommige mensen gewoon niet meedoen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Natasja_ schreef:Annetje schreef:Natasja, ik ben ook even kwijt hoe jij er ook alweer uitzag
Ik had vandaag een korte broek aan en een blauw topje, verder te herkennen aan de brandwonden littekens.
BLijft toch raar hoor op zo''n groot evenement gewoon je ding te blijven doen terwijl ik weet dat iedereen toch eerst even raar opkijkt.
Kiimm_ schreef:Ach pff.. Ik zie het niet eens meer
We moeten bij het horse event toch meer fans meenemen hoor Natas!!
Ik heb al vrij van het werk, dus ik ga weer mee. (als ik weer bij iemand mag meerijden..)
_Natasja_ schreef:Oh! Dan heb ik je vandaag eindelijk gezien! Vorig jaar zei je ook littekens in je gezicht, maar die zie je echt bijna niet hoor, dus das geen goed herkenningspunt.Annetje schreef:Ik had vandaag een korte broek aan en een blauw topje, verder te herkennen aan de brandwonden littekens.Natasja, ik ben ook even kwijt hoe jij er ook alweer uitzag
BLijft toch raar hoor op zo''n groot evenement gewoon je ding te blijven doen terwijl ik weet dat iedereen toch eerst even raar opkijkt.
_Natasja_ schreef:Kiimm_ schreef:Ach pff.. Ik zie het niet eens meer
We moeten bij het horse event toch meer fans meenemen hoor Natas!!
Ik heb al vrij van het werk, dus ik ga weer mee. (als ik weer bij iemand mag meerijden..)
Ik heb weer een plekje over, ik zal m'n boyfriend vragen of dat ie meegaat.
Ik heb als luuk meegaat 3 lege plekken en anders 4 HAHA.
Simoon__ schreef:ik heb vandaag in Assenndelft gereden en men wat was hetwarm! ik was met een grijs jasje, ook de enige geloof ik en moest op orion.. vond het echt geen fijn paard,maar moest ook nog wisselen en toen zat ik op iets met een z weet niet hoe ie hete!
ander meisje van ons zat ook op sjimmie, en bij haar heeft ie tijdens de proef niets verkeerd gedaan! ze kon er fijn op zitten zjj ze.
en ik ben ook door trouwwens!
Maaike_jar schreef:Onze enige deelnemer in de kwartfinale in Assendelft is door
Peter, de winnaar van categorie 4, mag zich bewijsen namens de manege op 11 september in Deurne.
Simoon__ schreef:ik heb vandaag in Assenndelft gereden en men wat was hetwarm! ik was met een grijs jasje, ook de enige geloof ik en moest op orion.. vond het echt geen fijn paard,maar moest ook nog wisselen en toen zat ik op iets met een z weet niet hoe ie hete!
ander meisje van ons zat ook op sjimmie, en bij haar heeft ie tijdens de proef niets verkeerd gedaan! ze kon er fijn op zitten zjj ze.
en ik ben ook door trouwwens!