Ja dat vond ik ook. Jury was al weg voor prijsuitreiking, dus niet kunnen vragen.
Maarja was ook niet slim van me zelf. Om een proefje te rijden zonder te oefenen. In een kostum, dat niet getest was. En dat op een paard die bekend staat om ze gekken sprongen.
Maar heb je bij die -2 een extra rondje gereden? Als de volte rechtsom was heb je dan je paard linksom getrokken? Dan klopt de -2. Heb je dat niet gedaan en ben je de hele tijd rechtsom gegaan dan is de -2 niet terecht.
Maar goed, wij waren er niet bij maar ik leg een 5 altijd uit...en al helemaal als er een -2 achter staat. Je wil toch weten waarom je die gekregen hebt.
Ik ga zo de f5 rijden. Moet zelf knotten ben de enigste die op dat paard gaat. Heb alleen niet zo een zin. Gister door me rug gegaan, elke beweging doet nu pijn
Alysia, klinkt leuk zo een wedstrijd. Rij je dan met je familie 1 proef en dan de punten bij elkaar ofzo?
Ik ben echt supper blij ik heb het gehaald met 216 punten, vorige keer 196 (op zelfde paard). Heb zelfs als commentaar bgeregen dat ik heel netjes ree. En dat me overgang naar galop heel mooi was. Dat was vorige keer juist het punt waar het helemaal mis ging .
Ah, wat goed zeg Bij mij ging het eigenlijk best wel slecht tijdens de proef. Ik heb nieuwe laarzen en ik moet er nog heel erg aan wennen, dus als je beugel dan uit gaat in de galop is dat erg irritant . Paard zelf was ook best vervelend, ook al met inrijden. Dus ik dacht dat ik hem deze keer niet zou halen, had ik 220 punten en was ik vijfde Dus ben toch wel heel erg blij!
Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste PP in de F4 gehaald! Had 216 punten. In eerste instantie ging ik met een nieuw paard, maar die had blijkbaar nog nooit witte hekjes gezien dus dat ging niet helemaal goed herkansing met een ervarener paard ging gelukkig dus wel goed
Met een familie wedstrijd rijd je allebei apart een proef op je eigen niveau en dan worden de punten in percentage opgeteld , welk koppel dan de hoogst heeft wint ik was de eerste keer in de f4 , had 228 pt !
Ik ga zo de f5 rijden. Moet zelf knotten ben de enigste die op dat paard gaat. Heb alleen niet zo een zin. Gister door me rug gegaan, elke beweging doet nu pijn