Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Nikkii schreef:_Linn_ schreef:Nou dat heb ik liever dan meteen om 10 uur, ik zit vervolgens vet lang niks te doen!!!
Das ook weer waar.![]()
Je hebt wel een voordeel dat je paard nog lekker fris is.
Moet er alsnog vroeg zijn, nog iemand anders van mn manege moet om 10.20 uur rijden.
Is er misschien koopzondag in Emmeloord?Anders duik ik mooi even de winkels in.
_Nikkii schreef:Dat had ik vorig jaar ook met de kwartfinale, in Ravenswaaij. Ik zat op Ilgar en hij was bijna niet meer vooruit te krijgen. Ik reed ergens aan het einde van de dag en hij had al een paar proeven gelopen en na mij moest hij nog een proef lopen. Vond het zo zielig voor hem met die hitte.
Hopelijk wordt het zondag niet zo warm.
MarloesNatje schreef:wie heeft er allemaal bij pothoven de regiofinale gehad? ik rijd daar en was hulpje ;D
_Linn_ schreef:Woow ik moet meteen de eerste ronde! Zit ik dus vervolgens de heeeeleeee dag te wachten!!
_Linn_ schreef:Ik en meisje uit me les dat ook door is gaan vrijdag nog even samen een priveles rijden, dan 's avonds de gewone groepsles en dan ben ik er klaar voor!! We hebben voorkeur voor paarden doorgegeven voor de priveles, maar we laten onze instructrice kiezen, die weet dat het best! Ik heb ook een moeilijk zittend paard doorgegeven (Sylvester), die vind ik namelijk wel heel leuk, hij is echt heeel moeilijk door te zitten, maar dat is nog wel even goed om te oefenen. Dus ik denk dat me instructrice me wel op hem zet!
ook al ga ik echt voor mn plezier en zie wel waar t schip strand
lucky84 schreef:_Linn_ schreef:Ik en meisje uit me les dat ook door is gaan vrijdag nog even samen een priveles rijden, dan 's avonds de gewone groepsles en dan ben ik er klaar voor!! We hebben voorkeur voor paarden doorgegeven voor de priveles, maar we laten onze instructrice kiezen, die weet dat het best! Ik heb ook een moeilijk zittend paard doorgegeven (Sylvester), die vind ik namelijk wel heel leuk, hij is echt heeel moeilijk door te zitten, maar dat is nog wel even goed om te oefenen. Dus ik denk dat me instructrice me wel op hem zet!
Ik heb morgen nog mn gewone groepsles en donderdag extra prive les... We zullen zien ik was voor de regiofinale erg zenuwachtig, maar eenmaal daar op t terein waren ze weg, maar denk dat dat a.s. zondag wel anders isook al ga ik echt voor mn plezier en zie wel waar t schip strand
Maar denk dat ik deze zondag wel zenuwwachtig ben ja
Citaat:§ 3.2.2 Afgevaardigden
Vanuit de regiofinale worden er afhankelijk van het aantal deelnemers per categorie 1,2,3 of 4 deelnemers doorgestuurd naar de kwartfinale.
• Bij 1 tot en met 5 deelnemers per categorie gaat er 1 ruiter door naar de kwartfinale
• Bij 6 tot en met 10 deelnemers per categorie gaan er 2 ruiters door naar de kwartfinale
• Bij 11 tot en met 15 deelnemers per categorie gaan er 3 ruiters door naar de kwartfinale
• Bij 16 ruiters of meer per categorie gaan er 4 ruiters door naar de kwartfinale
Dit betekend dat er in totaal maximaal 168 deelnemers doorgaan naar de kwartfinale.
Deze deelnemers selecteren zich voor de halve finale. Door deelname aan de regiofinale verplicht de deelnemer zich om tevens deel te nemen aan de kwartfinale, mits hij/zij daarvoor wordt geselecteerd
§ 3.3.2 Afgevaardigden
Per kwartfinale worden er per categorie 6 deelnemers afgevaardigd naar de halve finale op Horse Event. In totaal gaan er 36 deelnemers door naar de halve finale. Door deelname aan de kwartfinale verplicht de deelnemer zich om tevens deel te nemen aan de halve finale, mits hij/zij daarvoor wordt geselecteerd.
§ 3.4.2 Afgevaardigden
Vanuit de halve finale worden er 4 deelnemers per categorie geselecteerd waardoor er in totaal 12 deelnemers door gaan naar de finale.
§ 3.5 Finale
Ook de finale vindt plaats tijdens Horse Event te Deurne. Tijdens de finale wordt er per categorie één ruiter verkozen tot ´Bestzittende FNRS Manegeruiter van het jaar 2011´.
) gezich heb