Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sannerody schreef:@celine, ik heb pien en bo overgehaald, zeg gaan ook de 6de week. Weet je of juul ook leiding is die week?
Celien_Alex schreef:sannerody schreef:@celine, ik heb pien en bo overgehaald, zeg gaan ook de 6de week. Weet je of juul ook leiding is die week?
Gezellig! Ik weet niet of Juul er dan ook is. Welke week is het eigenlijk (qua datum bedoel)?
Juul was er vorig jaar heel veel weken, omdat ze stage liep. Maar misschien dat ze dit jaar wel weer stage moet lopen in de zomervakantie, alleen dan waarschijnlijk bij een ander bedrijf. In de meivakantie is ze wel nog leiding geweest geloof ik.
Maar welke leiding was er vorig jaar nog meer in jou week?
Celien_Alex schreef:hebben jullie trouwens allemaal al nagedacht over een leuke bonte avond act??
goed voorbereide acts wordt ik altijd blij van als leiding![]()
ik weet alleen niet of 15+ ook bonte avond doet.. is vaak een beetje afhankelijk van wat de groep leuk vind. Soms ook gewoon gezellig een avondje film kijken of spelletjes doen.
sannerody schreef:Celien_Alex schreef:hebben jullie trouwens allemaal al nagedacht over een leuke bonte avond act??
goed voorbereide acts wordt ik altijd blij van als leiding![]()
ik weet alleen niet of 15+ ook bonte avond doet.. is vaak een beetje afhankelijk van wat de groep leuk vind. Soms ook gewoon gezellig een avondje film kijken of spelletjes doen.
We gaan wat leuks bedenken voor de leiding!
Ze reed op doortje en was 2de met 219 punten