ruiterkamp de boschhoeven 15-18 jaar 2013!!wie gaat der mee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:56

Ik zit nu op hyves (wil nagelbijtsmiley maar kan nie klikken hahahah :') ) al die boschhoeve accounts af te speuren, hoef je niet voor in te loggen :)

Edit: kon er echt geen vinden op de bhhyves, dus even in iemands profiel gespiekt en kon daar deze vinden.
Nevada is de de pony rechts http://juliahuijbers.hyves.nl/#publicgr ... _state__=6

paardje13g

Re: ruiterkamp de boschhoeven 15-18 jaar 2013!!wie gaat der mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:41

Nevada:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nevada-Milow-Cadance-Dancing Queen-Frodo-Nampkje-???-Salsa

Vera? Op wie zit jij daar, want jij had toen toch geruild of niet? haha, ik weet het niet meer!

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:09

Ik ben nu toch echt aan het twijfelen of ik wel of niet hier zal gaan, want de barlo lijkt me ook heel leuk... Zijn er nog mensen die van 28 april tot 4 mei gaan? Ik weet namelijk niet of het zo leuk is om alleen te gaan, aangezien ik niet weet wat voor mensen daar komen...

Ik word trouwens op 27 april 15, en het rk begint op 28 april... Zouden ze daar problemen mee hebben of niet? Ik rijd nog niet zo heel lang en weet nu even niet of ik wel genoeg ervaring heb voor rk.

Als er iemand anders gaat in de meivakantie, even melden graag (ik moet me nog inschrijven) en als ik ga kunnen we misschien ook op pannekoekenrit(klinkt heel goed trouwens!)

veravogels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:18

paardje13g schreef:
Nevada:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Vera? Op wie zit jij daar, want jij had toen toch geruild of niet? haha, ik weet het niet meer!

Ik zat op rens, was idd dat eva(dacht ik) op buitenrit wou met rein. Is idd moeilijk al die friezen uit elkaar te houden:p

Over je leeftijd zal floor echt niet moeilijk doen maar je moet het wel ff melden denk ik. Ruiterkamp heeft ook gewonn groepen van beginners tot gevorderd en anders kun je alsnog ookal ben je op ruiterkamp lessen met ponykamp mee rijden als je dat fijner vind,
Opde quotelijst (pagina 28) stond volgensmij ook iemand die in de meivakantie gaat

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:38

paardje13g schreef:
Nevada:
[img]http://i45.tinypic.com/142d5wg.jpg[/img*]
[img]http://i49.tinypic.com/n1djd0.jpg[/img*]
[img]http://i46.tinypic.com/2e15emw.jpg[/img*]

Nevada is kei schattig :). Op die laatste foto doet Salsa net een piaffe ofzo :p

veravogels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:59

BaBritFre schreef:
Laura_Stella schreef:
Ik heb geen foto helaas, mn lader is echt van de aardbodem verdwenen :(
Mag ik vragen waarom die kans er is zegmaar? :o

Ik heb om een pony gevraagd enne aangezien deze blijkbaar een grotere pony is die vlotjes is, kan het misschien zijn dat ik Nevada krijg ( ik hoop het!) ;)

Als nevada bezet is zijn milow en ascardi ook leuke opties! Heb er zelf niet op gereden maar iedereen van de manege vind ze geweldig en zijn vlug ( dan pas 1,5 jaar of minder ingereden maar wel echt lief!)

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:31

veravogels schreef:
BaBritFre schreef:

Ik heb om een pony gevraagd enne aangezien deze blijkbaar een grotere pony is die vlotjes is, kan het misschien zijn dat ik Nevada krijg ( ik hoop het!) ;)

Als nevada bezet is zijn milow en ascardi ook leuke opties! Heb er zelf niet op gereden maar iedereen van de manege vind ze geweldig en zijn vlug ( dan pas 1,5 jaar of minder ingereden maar wel echt lief!)

Ho oké ;) zijn ze wel braaf op buitenrit? Een paard dat op buitenrit er vandoorgaat ben ik niet zo voor xD in de piste mag alles :p. Kunnen ze springen? ;)

veravogels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:35

Milow is gewoon braaf op buitenrit, ascardi weet ik niet(vorig jaar nog wel beetje wou niet door water etc) maar hij is ook in de bak echt verandert en ik heb m nu nog niet meegemaakt tijdens buitenrit , ik weet dat milow redelijk kan springen van ascardi weet ik niet maar volgensmij wel

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:32

Ascardi en Milow doet het hartstikke goed!
Springen en buitenrit, en gewoon met rijden natuurlijk.
Ik zelf vind Milow leuker want zij (vgm is het een merrie? geen flauw idee eigk. :') ) want ze luistert wat beter, ofja, de hulpen en sturen etc.
Trouwens, vorig jaar op ponykamp kreeg een meisje Milow én Ascardi :)

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:49

hé dat was Puck! :D
denk ik dan, die had ze allebei :')
wat mis ik het daar :'(

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:59

Oh nee in mijn week was het suzanne haha :)

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:08

Waarom is het nog geen zomer dan kan ik op kamp :(
Is het op ruiterkamp ook dat je een pony/paard mag versieren/mooi maken?

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:09

oh :')
ik heb mijn ruiterpaspoort en proevenboekje trouwens weer gevonden! :+
word weer wedstrijdjes rijden <<)

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:10

BaBritFre schreef:

het is helaas pas Lente, nou ja lente? :+
maar vorig jaar deden er wel een tweetal mee die op ruiterkamp zaten, ik denk dat je als je het vraagt wel mee mag doen :j

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:12

Klopt als je wil kan dat wel, het is eigenlijk voor de ponykampkindjes (volgensmij) maar ruiterkamp kan ook meedoen haha

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:12

_APPELTAART schreef:
BaBritFre schreef:

het is helaas pas Lente, nou ja lente? :+
maar vorig jaar deden er wel een tweetal mee die op ruiterkamp zaten, ik denk dat je als je het vraagt wel mee mag doen :j

Ik hoop het ik al ideeen lol :+

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:19

Milty schreef:
Ik meld me ook heel even, er is een kans dat ik in de meivakantie ga... Ik ben nu 14 en het kamp start op 28 april. Ik word op 27 april 15 en misschien (als ik zelf ook mee betaal) mag ik voor mijn verjaardag voor het eerst op ruiterkamp. Is het ruiterkamp heel zwaar en heb je heel veel rijervaring nodig? Ik rijd namelijk nog niet zo heel lang en heb bij mijn vorige sport (kunstschaatsen, heb ik vier jaar gedaan) vier keer mijn knie gekneusd en daar kan ik nog wel eens last van krijgen. Maar ik wil liever niet mee op ponykamp want de activiteiten daar zijn iets te 'kinderachtig' voor mij (weet niet of dat ook serieus zo is, maar komt zo over).

Alvast bedankt, Cindy

Dat kinderachtige valt wel mee vind ik zelf, beide kampen zijn leuk, maar bij rk heb je net wat meer vrije tijd. De negatieve reacties zijn van lang geleden & toevallig was een vriendin van mij op kamp die week. Die vertelde mij dat de dingen die hier op bokt staan (de negatieve dan) helemaal niet waar zijn. Er gingen inderdaad een aantal pony's er vandoor, maar er is niemand gewond geraakt en ook geen pony's. Geen pony's op de snelweg oid.. Als je meer wilt weten mag je me gerust pb'en. Ik geloof dat Robin die week ook leiding is, dat zou je op fb even kunnen vragen. Knieblessure is geen probleem, daar houden ze gewoon rekening mee. Ook als je bijv gaat spoken voor de spooktocht en er is een auto dan kan je met de auto meerijden bijv. Hoe lang je rijd maakt echt niet uit, meisje bij mij had zichzelf leren rijden en deed toch heel leuk mee :).

Ruiterkamp kan als ze willen gewoon meedoen met het 'versieren'. Ik heb dat als RK'er ook gedaan en wij hadden de grootste lol :j.

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:56

Ik heb vorig jaar zomer een buitenrit op Ascardi gereden! Echt een schatje, maar was inderdaad wel bang voor de waterplassen haha. En in Oktober ergens heb ik een buitenrit op Hessel gereden, en dat ging echt super! Eerst vloog die er wel vandoor maar daarna was die suuuuuper braaf :) Het lukte zelfs bijna om te zwemmen. Hessel deed echt zijn best maar uiteindelijk vond ie het water toch iets te eng. Hoe gaat het trouwens met Hesseltje?

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:12

CRos95 schreef:
Milty schreef:
Ik meld me ook heel even, er is een kans dat ik in de meivakantie ga... Ik ben nu 14 en het kamp start op 28 april. Ik word op 27 april 15 en misschien (als ik zelf ook mee betaal) mag ik voor mijn verjaardag voor het eerst op ruiterkamp. Is het ruiterkamp heel zwaar en heb je heel veel rijervaring nodig? Ik rijd namelijk nog niet zo heel lang en heb bij mijn vorige sport (kunstschaatsen, heb ik vier jaar gedaan) vier keer mijn knie gekneusd en daar kan ik nog wel eens last van krijgen. Maar ik wil liever niet mee op ponykamp want de activiteiten daar zijn iets te 'kinderachtig' voor mij (weet niet of dat ook serieus zo is, maar komt zo over).

Alvast bedankt, Cindy

Dat kinderachtige valt wel mee vind ik zelf, beide kampen zijn leuk, maar bij rk heb je net wat meer vrije tijd. De negatieve reacties zijn van lang geleden & toevallig was een vriendin van mij op kamp die week. Die vertelde mij dat de dingen die hier op bokt staan (de negatieve dan) helemaal niet waar zijn. Er gingen inderdaad een aantal pony's er vandoor, maar er is niemand gewond geraakt en ook geen pony's. Geen pony's op de snelweg oid.. Als je meer wilt weten mag je me gerust pb'en. Ik geloof dat Robin die week ook leiding is, dat zou je op fb even kunnen vragen. Knieblessure is geen probleem, daar houden ze gewoon rekening mee. Ook als je bijv gaat spoken voor de spooktocht en er is een auto dan kan je met de auto meerijden bijv. Hoe lang je rijd maakt echt niet uit, meisje bij mij had zichzelf leren rijden en deed toch heel leuk mee :).

Ruiterkamp kan als ze willen gewoon meedoen met het 'versieren'. Ik heb dat als RK'er ook gedaan en wij hadden de grootste lol :j.

Das fijn om te weten, de kans dat ik ga wordt wel steeds groter, maar we moeten echt heel even kijken of dit op financieel gebied mogelijk is voor ons. Maar bedoel je met meer vrije tijd op rk dan op pk dat ze op pk meer rijden of heb je minder spelletjes zonder paard?(activiteiten zonder paard en daardoor meer tijd om iets leuks te doen met de groep)

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:16

volgensmij minder spelletjes te paard
met ponykamp ga je wel een verstoppertje etc doen haha

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:23

Komen er Belgen naar het ruiterkamp? Of alleen Nederlanders zoals op ponykamp vorige keer, dan krijg je altijd de vraag: "Praat nog eens dialect?" "Haha das een grappig woord!!" "Wat betekend datte?" XD

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:24

Hahaha. Er komen wel belgen hoor, in de ene week wat meer dan de andere xd

veravogels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:25

Verschilt volgensmij echt per week. Ik weet wel dat er 30juni tm 6 juli belgenkamp is dus kamp voor alleen belgen

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:46

Milty schreef:
CRos95 schreef:

Das fijn om te weten, de kans dat ik ga wordt wel steeds groter, maar we moeten echt heel even kijken of dit op financieel gebied mogelijk is voor ons. Maar bedoel je met meer vrije tijd op rk dan op pk dat ze op pk meer rijden of heb je minder spelletjes zonder paard?(activiteiten zonder paard en daardoor meer tijd om iets leuks te doen met de groep)

Je krijgt iets meer tijd om dingen zelf in te vullen; om bijvoorbeeld lekker op het terras bruin te bakken terwijl de pk'ers in het bos een bosspel aan het doen zijn. Wat overigens ook super leuk is en waar ik soms nog aan mee heb gedaan als rk'er ook ;).

enne een aantal belgen noemen mij de halve belg, zegt al genoeg toch? :Y)
belgen zat :j

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:32

Ik hoouuuuuuu van Belgen!
Echt vorig jaar hebben ze met zowat het hele vlaamse dialect geleerd. haha.
Tok=cap Botten=Laarzen Alcoholstift=Watervaste stift Frou frou=pony (in je haar) Piste=Bak en nog veeeeeeeeeel meer haha.