Milty schreef:Ik meld me ook heel even, er is een kans dat ik in de meivakantie ga... Ik ben nu 14 en het kamp start op 28 april. Ik word op 27 april 15 en misschien (als ik zelf ook mee betaal) mag ik voor mijn verjaardag voor het eerst op ruiterkamp. Is het ruiterkamp heel zwaar en heb je heel veel rijervaring nodig? Ik rijd namelijk nog niet zo heel lang en heb bij mijn vorige sport (kunstschaatsen, heb ik vier jaar gedaan) vier keer mijn knie gekneusd en daar kan ik nog wel eens last van krijgen. Maar ik wil liever niet mee op ponykamp want de activiteiten daar zijn iets te 'kinderachtig' voor mij (weet niet of dat ook serieus zo is, maar komt zo over).
Alvast bedankt, Cindy
Dat kinderachtige valt wel mee vind ik zelf, beide kampen zijn leuk, maar bij rk heb je net wat meer vrije tijd. De negatieve reacties zijn van lang geleden & toevallig was een vriendin van mij op kamp die week. Die vertelde mij dat de dingen die hier op bokt staan (de negatieve dan) helemaal niet waar zijn. Er gingen inderdaad een aantal pony's er vandoor, maar er is niemand gewond geraakt en ook geen pony's. Geen pony's op de snelweg oid.. Als je meer wilt weten mag je me gerust pb'en. Ik geloof dat Robin die week ook leiding is, dat zou je op fb even kunnen vragen. Knieblessure is geen probleem, daar houden ze gewoon rekening mee. Ook als je bijv gaat spoken voor de spooktocht en er is een auto dan kan je met de auto meerijden bijv. Hoe lang je rijd maakt echt niet uit, meisje bij mij had zichzelf leren rijden en deed toch heel leuk mee
.
Ruiterkamp kan als ze willen gewoon meedoen met het 'versieren'. Ik heb dat als RK'er ook gedaan en wij hadden de grootste lol
.