Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Jody_ schreef:Is ook niet makkelijk, maar je moet haar wel goed voorwaarts rijden dat scheelt al een heel stuk. De stap en draf vallen wel mee, maar in de galop gooit ze de voorbenen zo lekker hoog op ha ha. Als ze niet aan het spoken is, is ze wel leuk om te rijden hoor :p Rijd trouwens bij PSC 'n Langnjan in Rijssen
. Paard is ook niet echt de makkelijkste. Ze heeft nooit zo'n haast zegmaar
, en als je te weinig benen geeft, gaat ze stilstaan etc. Mijn commentaar was voltes ronder rijden, meer tussen de letter rijden (ik was te vaak te vroeg) en benen stiller houden. Nou, iets om aan te werken dus
. Mijn vader heeft m'n eerste proefje voorgelezen. Maar de volgende keer kan hij niet, dus moet ik nog snel iemand zien te vinden
.
__denise schreef:1,70m valt toch wel mee! Ik met mijn 1,67m rijd daar het liefst opMijn favoriete paarden waren 1,70m, 1,76m en 1,83m
de grootste voorheen was zo'n 165 cm... merk toch wel verschil aangezien dat paard ook wel smaller is gebouwd.
Ik weet nog wel dat ik bij mijn eerste proefje de hele nacht heb doorgeleerd tot ik hem helemaal uit mijn hoofd kende. Ik heb zelfs het proefje tientallen keren geoefend met 'Mijn Paardenstal'...
Ik was zo gespannen, maar het ging zo goed haha. Ik heb ook heel lang proefjes voorgelezen, dat vond ik ook leuk!
Ik ben gestopt bij de F10. 
kosseh schreef:Iemand nog tips? Op de volte aan springen vind ik heel moeilijk. Het paard gaat dan springen/bokken en daar kreeg ik dus de -2 voor. Ook de volte in galop ging niet goed. Daar was de -4 door het bokken/omdraaien.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Stond er echt -2 achter of had je gewoon 2 punten aftrek op het onderdeel? Dus een 4 bijvoorbeeld? Bellatrix schreef:kosseh schreef:Iemand nog tips? Op de volte aan springen vind ik heel moeilijk. Het paard gaat dan springen/bokken en daar kreeg ik dus de -2 voor. Ook de volte in galop ging niet goed. Daar was de -4 door het bokken/omdraaien.
Hoe kan ik dit voorkomen?
-2 voor aanspringen op de volteStond er echt -2 achter of had je gewoon 2 punten aftrek op het onderdeel? Dus een 4 bijvoorbeeld?