Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jody_ schreef:Is ook niet makkelijk, maar je moet haar wel goed voorwaarts rijden dat scheelt al een heel stuk. De stap en draf vallen wel mee, maar in de galop gooit ze de voorbenen zo lekker hoog op ha ha. Als ze niet aan het spoken is, is ze wel leuk om te rijden hoor :p Rijd trouwens bij PSC 'n Langnjan in Rijssen
__denise schreef:1,70m valt toch wel mee! Ik met mijn 1,67m rijd daar het liefst opMijn favoriete paarden waren 1,70m, 1,76m en 1,83m
kosseh schreef:Iemand nog tips? Op de volte aan springen vind ik heel moeilijk. Het paard gaat dan springen/bokken en daar kreeg ik dus de -2 voor. Ook de volte in galop ging niet goed. Daar was de -4 door het bokken/omdraaien.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Bellatrix schreef:kosseh schreef:Iemand nog tips? Op de volte aan springen vind ik heel moeilijk. Het paard gaat dan springen/bokken en daar kreeg ik dus de -2 voor. Ook de volte in galop ging niet goed. Daar was de -4 door het bokken/omdraaien.
Hoe kan ik dit voorkomen?
-2 voor aanspringen op de volteStond er echt -2 achter of had je gewoon 2 punten aftrek op het onderdeel? Dus een 4 bijvoorbeeld?