liberty schreef:wat vinden jullie van de jurering? Ik vind eigenlijk dat de juryleden apart moeten zitten.
en wat vinden jullie van rijden op de eigen manege? Ik zou als organiserende manege liever ergens anders willen gaan rijden.
Vond dat de indeling gisteren niet zo best was, sommige ruiters (niet alleen van ons) zaten niet op een pony/paard wat ze aangegeven hadden als voorkeur. Er was een paard dat maar een keer liep, en die was heel groot, en moeilijk uit te zitten, ruiter had er duidelijk moeite mee, terwijl ze normaal geen problemen heeft.
Ik vond ook dat de indeling niet was om over naar huis te schrijven.
Mij hadden ze naar wens op een groot paard gezet, en ik moest vanvoor rijden, met 3 kleinere pony's achter me.
De pony's konden dan natuurlijk de grote passen van het paard niet volgen, zodat ik 2/3 keer heb moeten stilstaan in mijn proef, en onder mijn tempo heb moeten rijden, wat natuurlijk super jammer is! Ik vind dat ze toch een onderscheid moeten maken tussen pony's en paarden en ze niet in dezelfde proef moeten steken. Verder vond ik de organisatie in Tilburg wel goed, en ik had een super dagje!