_Laura_ schreef:Ilja000, waar was jij jury vandaag?![]()
of was je geen jury?
Ja, in Ravenswaaij.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Natasja_ schreef:Ilja was jury in ravenswaaij.
btw vraagje. Als er ruiters van jouw manege door zijn dan ben ji zeker geen jury op HE?
Annetje schreef:Ik kan me inderdaad voorstellen dat je alle fouten nog beter ziet omdat je weet waar je op moet letten en je er sneller aan stoort.
Ilja, wij kwamen de organisatie en John (die jureert ook altijd bij ons thuis, dus 'kennen' we) nog bedanken voor de leuke dag. Wij hebben jou echter niet gezien. Dus nog even zo: HEEEEEL erg bedankt!Het was een TOPDAG!
Ik heb Gea een pm gestuurd hoor
Ilja000 schreef:Ah, ik ben aan het einde van de prijsuitreiking naar het toilet gevlucht voordat iedereen nog moest voordat ze naar huis gingenLater ben ik nog boven geweest, afkoelen onder de waaier. Daar kwam wel een hele groep ruiters in rood shirt boven. Waren jullie dat?
Annetje schreef:Nee, wij waren niet de rode shirtsWij waren van Hippisch Centrum de Sprong. Zwarte shirtjes met felgroene opdruk voor en achter. Kleine meid die nog in haar witte pakkie rondliep.
We kwamen wel pas later. We hebben eerst nog gezongen voor onze winnares, toen nog een groepsfoto gemaakt en zijn toen langzaamaan naar boven gegaan.
Zoals Natasja zegt dus
xClairex schreef:Hoi, sorry hoor dat ik kom binnenvallen xD
Ik hoorde dat Watson moeilijker zat dan Ysiona xD
Echt jammer, Zonneveld was zooo goed met de regiofinale.
En het was jammer dat Femke en Femke niet door waren![]()
Die zaten netjes.
Sorry femke geen zin om het te typen, tegen jou en half tegen andere bokkers
Was wel geslaagde dag! Ondanks de teleurstellingen!