Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Milty schreef:In een ander topic staan allemaal negatieve dingen over de manege, bijv. dat er kinderen van af zijn gegooid en iets hebben gebroken en dat de hele groep op hol is geslagen tijdens een buitenrit... Ik rijd zelf nog niet zo lang, en ben nog een klein beetje onzeker, dus ben aan het twijfelen of ik dit ruiterkamp wel wil... (het spijt me voor mensen die hier rijden of die het leuk hebben daar, ik heb alleen reacties gelezen en ben er zelf nooit geweest. Ik heb ook genoeg positieve reacties gelezen en wil nog niet oordelen...) Zijn er trouwens mensen die daar rijden die weten of er een paard of pony is die echt geschikt is voor een onzekere ruiter?(eentje die niet bokt ofzo?)..

BaBritFre schreef:Citaat:Ben jij geen vriendin van Robin?Citaat:Robin wie??
Robin Van Den Bogaart
nee er zijn echt genoeg rustige paarden en als jij aangeeft je iets niet wil/ beetje eng vind houden ze daar echt rekening mee.

BaBritFre schreef:Laura_Stella schreef:Ik heb geen foto helaas, mn lader is echt van de aardbodem verdwenen
Mag ik vragen waarom die kans er is zegmaar?
Ik heb om een pony gevraagd enne aangezien deze blijkbaar een grotere pony is die vlotjes is, kan het misschien zijn dat ik Nevada krijg ( ik hoop het!)