carolina1278 schreef:Ik heb ook een vraag aan de jury's:
Wat is de hoogste score die je ooit gegeven hebt?
Vandaag nog 239. Geen record, maar ook niet slecht dat ik :p
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tenminste, dat vind ík goed. Gewoon doen wat je kan.

Tilmar schreef:Nou, ik zou toch ook raar opkijken van een pessoabit hoor![]()
Bij de KNHS mag het alleen nog maar als je de teugel niet in de onderste ring doet.

fenna1995 schreef:Ik heb ook een vraag.
Vorig jaar bij de zitcompetitie stond op mijn protocol bij algemene indruk combinatie dat het paard niet goed gepoetst was en daarom kreeg ik een 5. Oké, misschien terecht.. maar het probleem is, dat we die paarden opgezadelt en al kregen aangewezen. Nu kan ik er niks meer aan veranderen, maar bij wie lag het probleem dan? Bij mij, omdat ik op het paard reed en dus had moeten zorgen dat het paard er netjes uit zag of bij de manege en degene die het paard opgezadeld heeft? want uiteindelijk kreeg ik de punten er voor.
Ilja000 schreef:Waarom zou je er raar van opkijken? De FNRS is de KNHS niet. Als die pony dat gewend is... Wij hebben ook een fjord in de les lopen mét teugel aan de onderste ring en die loopt ook zo wedstrijd. Nog geen jury over gehoord. Hoewel ik ze ook altijd zeg dat de pony's lopen zoals ze in de les lopen. Edit: daarnaast ken ik alleen reglementen waarin staat wat wel mag, geen reglementen waarin staat wat niet mag.
Monica24 schreef:fenna1995 schreef:Ik heb ook een vraag.
Vorig jaar bij de zitcompetitie stond op mijn protocol bij algemene indruk combinatie dat het paard niet goed gepoetst was en daarom kreeg ik een 5. Oké, misschien terecht.. maar het probleem is, dat we die paarden opgezadelt en al kregen aangewezen. Nu kan ik er niks meer aan veranderen, maar bij wie lag het probleem dan? Bij mij, omdat ik op het paard reed en dus had moeten zorgen dat het paard er netjes uit zag of bij de manege en degene die het paard opgezadeld heeft? want uiteindelijk kreeg ik de punten er voor.
Mijn ervaring met de organiserende maneges van de regiofinale in onze regio (ZH) is dat de paarden prima voor elkaar zijn qua verzorging e.d. Als het goed is heb je minimaal een kwartier los kunnen rijden. Je had dan even iemand kunnen vragen om een borstel te pakken. Ik begrijp dat het wel lastig is om op een andere manege er iets van te zeggen, maar inderdaad blijven het jouw punten, dus je had het volste recht om er wat van te zeggen/wat aan te doen.
De bijzetteugels waren er ook heel vreemd aan gezet, die heb ik zelf maar even goed gedaan. Degene die het paard opgezadeld heeft heeft er duidelijk geen verstand van gehad.
Maargoed, gebeurd is gebeurd en zo'n ramp was het nou ook weer niet. 

Heb het de jury niet kunnen vragen, deze waren al weg, maar vind het zo raar