Anders heb je toch iets sneller zaaghandjes (hoe hard je dat ook probeert niet te doen) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anders heb je toch iets sneller zaaghandjes (hoe hard je dat ook probeert niet te doen)
,
liberty schreef:wat vinden jullie van de jurering? Ik vind eigenlijk dat de juryleden apart moeten zitten.
en wat vinden jullie van rijden op de eigen manege? Ik zou als organiserende manege liever ergens anders willen gaan rijden.
Vond dat de indeling gisteren niet zo best was, sommige ruiters (niet alleen van ons) zaten niet op een pony/paard wat ze aangegeven hadden als voorkeur. Er was een paard dat maar een keer liep, en die was heel groot, en moeilijk uit te zitten, ruiter had er duidelijk moeite mee, terwijl ze normaal geen problemen heeft.
liberty schreef:wat vinden jullie van de jurering? Ik vind eigenlijk dat de juryleden apart moeten zitten.
en wat vinden jullie van rijden op de eigen manege? Ik zou als organiserende manege liever ergens anders willen gaan rijden.
Vond dat de indeling gisteren niet zo best was, sommige ruiters (niet alleen van ons) zaten niet op een pony/paard wat ze aangegeven hadden als voorkeur. Er was een paard dat maar een keer liep, en die was heel groot, en moeilijk uit te zitten, ruiter had er duidelijk moeite mee, terwijl ze normaal geen problemen heeft.

miinynke schreef:Was bij ons gewoon in Sneek en wij waren ook bestzittende manege. Maar dat waren we vorig jaar ook en toen was het niet bij ons. En over het eerlijk is.. het fnrs deelt de paarden in voor de mensen van de manege zelf zodat er geen voorkeursbehandeling gegeven kan worden. Ik zat zelf op een paard waar ik al geen twee jaar op gereden had..!