Zitcompetitie 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rosanneh1

Re: Zitcompetitie 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:03

Oh haha:P Ik heb indd ook een paar Harembroeken gezien :+
Jha aik zat inderdaad op Sjimmie (irritant beest was dat :+ ) Ik zou jullie vast ook nog hebben gezien maar iedereen lijkt zo op elkaar in die zwarte jasjes met zwarte cap en laarzen xD

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:03

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:04

Rosanneh1 schreef:
Oh haha:P Ik heb indd ook een paar Harembroeken gezien :+
Jha aik zat inderdaad op Sjimmie (irritant beest was dat :+ ) Ik zou jullie vast ook nog hebben gezien maar iedereen lijkt zo op elkaar in die zwarte jasjes met zwarte cap en laarzen xD

Ja die bonte toch? Ik heb je gezien met de prijsuitrijking :j
Laatst bijgewerkt door Steef op 27-06-10 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:05

Hebben jullie ook die zwarte pony zien lopen die niet helemaal goed liep, of is dat alleen mij opgevallen?
Laatst bijgewerkt door Steef op 27-06-10 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:06

Ja indd :P
Ja met de prijsuitreiking was ik niet te missen :') ik voelde me wel een beetje zielig alleen :')
@Mies oh dat wil ik wel eens zien :Y) *D

Dat ozu wel kunnen ik heb er eerlijk gezegd niet echt op gelet hoe die andere liepen (ik was zelf zo moe omdatik gister niet goed kon slapen dus ik zat daar maar een soortvan half dood :'))

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:08

Hahaha oke :P

Ik zoek nu wat om te eten, maar we hebben niks :\

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:09

Rosanneh1 schreef:
Gefeliciteerd iedereen :D
Ik ben zelf ook niet door :) maa rik ben best wel tevreden :D (ik was namelijk al met losrijden gevallen van mn pony :')) ik ben denk iets van 9e geworden?
Ik hoop dat ik de volgende keer beter kan inschatten wat voor pony het is en niet dat ik er weer uit het niets aflig :') Het was trouwens weleen vreemde pony.. Hij stopte steeds en liep dan achteruit :') Ik snap niet echt dat ze hem mee laten rijden want ik maakte het de andere ruiters ook nog lastig afentoe :')
Maargoed :D ik moet niet zo klagen :') Ik heb een leuke -en warme- dag gehad :D (en viel ook nog lekker op.. dat krijg je als je als enigste bruine laarzen heb :+)

Haha, jij moest na mij op Sjimmie! :D
dat deed hij ook bij mij :')

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:09

Steef schreef:
Hebben jullie ook zie zwarte pony zien lopen die zo slecht liep?

Ja die heb ik gezien, er was ook een schimmel die kreupel liep toch? :oo

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:11

_Laura_ schreef:
Steef schreef:
Hebben jullie ook zie zwarte pony zien lopen die zo slecht liep?

Ja die heb ik gezien, er was ook een schimmel die kreupel liep toch? :oo

Die liep rechtsachter niet helemaal goed, tilde hem in stap heel erg raar op, in draf en galop was het eigenlijk niet te zien, dus wij twijfelde ook of het nou gewoon in z'n pas zat in stap of dat ie echt niet helemaal goed was. Wij hebben hem alleen de eerste proef zien lopen trouwens
Laatst bijgewerkt door Steef op 27-06-10 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:11

Ik ben dan geen moderator, maar wil jullie wel vragen wat voorzichtig te zijn met negatieve uitspraken over bepaalde bedrijven en/of dieren van een bepaald bedrijf.
Ik denk zelf dat het nuttiger was geweest als je zulke bemerkingen ter plaatse had geuit tegen de organisatie of vertegenwoordiging van de FNRS, dan nu openbaar op internet.
Daarnaast hebben alle bedrijven zich ontzettend ingezet om een geweldig evenement te organiseren. Ook de dieren hebben zich meer dan volop ingezet. Dan wil ik er ook nog op wijzen dat er een verschil is tussen kreupel en onregelmatig. Niet elk dier dat onregelmatig loopt heeft pijn. En zeker met dit weer liggen kleine blessures om de hoek. Het zou een ieder sieren daar respectvol mee om te gaan.

Sorry, moest dat toch echt even uiten :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:12

Klopt :) Vroeg me gewoon af of mij dit alleen was opgevallen ;)

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:12

Sorry :o
het leek alleen zo, hij tilde hem heel hoog op enzo..

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:13

Het moment dat het je opvalt is hét moment om het na te vragen bij de organisatie. Misschien hadden zij het nog niet opgemerkt, misschien hebben ze een heel duidelijke uitleg. Nu wordt het gissen.

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:18

_Laura_ schreef:
Rosanneh1 schreef:
Gefeliciteerd iedereen :D
Ik ben zelf ook niet door :) maa rik ben best wel tevreden :D (ik was namelijk al met losrijden gevallen van mn pony :')) ik ben denk iets van 9e geworden?
Ik hoop dat ik de volgende keer beter kan inschatten wat voor pony het is en niet dat ik er weer uit het niets aflig :') Het was trouwens weleen vreemde pony.. Hij stopte steeds en liep dan achteruit :') Ik snap niet echt dat ze hem mee laten rijden want ik maakte het de andere ruiters ook nog lastig afentoe :')
Maargoed :D ik moet niet zo klagen :') Ik heb een leuke -en warme- dag gehad :D (en viel ook nog lekker op.. dat krijg je als je als enigste bruine laarzen heb :+)

Haha, jij moest na mij op Sjimmie! :D
dat deed hij ook bij mij :')

Oh echt? hoeveelste ben jij geworden :D? (sorry als je het al heb gezegd :'))

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:18

_Natasja_ schreef:
Alle 3 mijn meiden zijn door!!!!!!!
In cat. 2:
1e plaats Denise van Wamel 137 punten (hoogste van de dag)
2e plaats Christel Waas 133.5

In cat. 3:
1e plaats Gitte van Gent 133.5

Ik ben echt super trots op mijn meiden.

Manege Satana = the best!

Was Gitte nummer 52 ofzoiets? En moest zij als een van de laatste ruiters rijden?
Er was namelijk een ruiter die ik het zo ontzettend gunde! Ze zat niet alleen heel erg netjes, maar was ook lief tegen het paard, spontaan en aardig tegen ons en gewoon lekker ontspannen.

Wij waren dus ook in Ravenswaaij en we waren érg blij dat we als een van de eerste mochten rijden! Het werd steeds meer een sauna in de binnenbak, ook voor de paarden was het uiteindelijk geen pretje meer!
Een van onze twee ruiters is door: Isa Leeman in categorie 1. Zij werd eerste met, ik dacht, 132 punten. :):) Ze deed het ook wel heel erg keurig!
Onze andere ruiter deed ook erg goed haar best, maar heeft geen plaats naar de vorige ronde weten te behalen.

De prijsuitreiking mochten ze van mij best buiten doen. Het was niet alleen niet te zien zo, maar het was veeeeel te warm. Ik ga dan echt van mijn stokje :+ Ben meerdere keren richting de deur gegaan om frisse lucht te gaan halen.

De wc's waren niet ideaal, maar als je kijkt naar wát ze hadden dan vond ik dat het er op zich wel netjes bijlag. Er stond wc-papier waarmee je een week vooruit kon, er werd een keer snel schoongemaakt en het rook ook niet heel erg vies ofzo. De wc bij de heren was ook beschikbaar natuurlijk, daar was ook weinig mis mee.
_Natasja_ schreef:
Het paard was er blij mee en ik vond het erg netjes van de organisatie dat ze zo naar de paarden keken, de moeder van degene die erop ingedeeld was maakte wel een hoop stampij zeg :+
Zo :oo Poe! Wij hebben ons een partij boos zitten maken om haar commentaar! Ik snap niet dat mensen zo tekeer kunnen gaan terwijl dit om het belang van het paard ging. Haar zoon vond er zo ook niets aan. Probeer er dan in elk geval het beste van te maken, ook al ben je het er niet mee eens. Je kunt er vanuit gaan dat je op een zadel zit dat anders zit dan gewend, of een paard dat wat trager is dan je graag hebt of misschien niet de goede kleur heeft. Deal with it!
De begeleidster waartegen ze uitviel bleef wel heel rustig en vriendelijk. Dat had ik zelf niet gekund hoor! Echt knap +:)+

Rosanne, als je op youtube zoekt kun je zien dat Sjimmie dat vorig jaar ook al deed :)) Grappig ding, maar zo onpraktisch met zo'n proefje! Vorig jaar reed een van onze ruiters erop.

Die kreupele schimmel uit Assendelft is niet kreupel, maar een krampentrekker! Daar moest ik vorig jaar op :D Geweldig beest maar wat gooit die je hoog op zeg! Moh! Als je daar goed op kunt zitten kun je overal op zitten. Hij is wel heel erg lief.

Ilja ik ben het helemaal met je eens! :j Het is warm, de paarden hebben het zwaar, niet elke ruiter zit even lekker mee en niet elk paard wordt elke dag even lekker los gewerkt. Dan krijg je al snel dat een paard nét niet helemaal lekker lijkt te lopen. De organisatoren kennen hun paarden wel en halen een dier er echt wel uit als hij niet goed loopt.
Toen wij smorgens bij Ravenswaaij aankwamen werd er ook snel een pony naar buiten gezet die misschien koliekerig was. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand en heeft hij heerlijk de hele ochtend buiten gestaan. Nou super toch?!

[edit] Sjimmie en Watson van Assendelft vorig jaar!

Leuk dat ze er allebei nog zijn :)

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:20

Rosanneh1 schreef:
Oh echt? hoeveelste ben jij geworden :D? (sorry als je het al heb gezegd :'))

Ik was 6e, dus net niet door ;(

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:21

Oei dat is inderdaad balen Laura!

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:22

Oh echt :P Ik ga even kijken :)

@ _Laura_ oh dat is wel jammer :( je was dan toch bijna door?

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:23

Ja.. :\
Nouja, ik ga volgend jaar gewoon weer meedoen :D
dit was de eerste keer dat ik meedeed en dat ik dan al in de kwartfinale kom vind ik wel heel leuk :D

@Rosanneh1, ja, als ik nou 1 puntje meer had ofzo was ik door..

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:24

hahah dat stilstaan deed hij bij mij ook :')

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:24

In welke cat reed jij Laura? Viel er toevallig een meisje af toen jij losreed :P
Laatst bijgewerkt door Steef op 27-06-10 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:25

Wij hebben ook een meisje dat meerdere regio's heeft gereden, steeds hoger eindigde. Nu reed ze in de kwart. Nog net niet door, maar er zit wel een stijgende lijn in. Da's ook heel fijn om te merken!

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:28

Ik heb het even op youtube gekeken :P en inderdaad Sjimmie in actie :+

Wel zonde Laura.. Ik ga volgens jaar ook gewoon weer meedoen :D (ik had wel een stuk minder punten dan met de regiofinale :P)

@Annetje Ik heb precies dat filmpje net ook op youtube gevonden :=

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:32

Ietwat aangepast quote anders werd hij wel erg lang :+

Annetje schreef:
Was Gitte nummer 52 ofzoiets? En moest zij als een van de laatste ruiters rijden?
Er was namelijk een ruiter die ik het zo ontzettend gunde! Ze zat niet alleen heel erg netjes, maar was ook lief tegen het paard, spontaan en aardig tegen ons en gewoon lekker ontspannen. nee, gitte had nr 27, ik had wel een ruiter in de allerlaatste groep, nr 55. Maar ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt. Dat paard was wat schrikkerig en ze beloonde hem steeds. Die bedoel je toch?

Wij waren dus ook in Ravenswaaij en we waren érg blij dat we als een van de eerste mochten rijden! Het werd steeds meer een sauna in de binnenbak, ook voor de paarden was het uiteindelijk geen pretje meer!
Een van onze twee ruiters is door: Isa Leeman in categorie 1. Zij werd eerste met, ik dacht, 132 punten. :):) Ze deed het ook wel heel erg keurig!
Onze andere ruiter deed ook erg goed haar best, maar heeft geen plaats naar de vorige ronde weten te behalen. gefeliciteerd, dan zien we je weer op HE

De prijsuitreiking mochten ze van mij best buiten doen. Het was niet alleen niet te zien zo, maar het was veeeeel te warm. Ik ga dan echt van mijn stokje :+ Ben meerdere keren richting de deur gegaan om frisse lucht te gaan halen.

De wc's waren niet ideaal, maar als je kijkt naar wát ze hadden dan vond ik dat het er op zich wel netjes bijlag. Er stond wc-papier waarmee je een week vooruit kon, er werd een keer snel schoongemaakt en het rook ook niet heel erg vies ofzo. De wc bij de heren was ook beschikbaar natuurlijk, daar was ook weinig mis mee. ik vind wc's heel snel vies dus kan ook aan mij gelegen hebben. Ik maak mijn eigen wc het liefst schoon voor en nadat ik hem gebruik :=
_Natasja_ schreef:
Het paard was er blij mee en ik vond het erg netjes van de organisatie dat ze zo naar de paarden keken, de moeder van degene die erop ingedeeld was maakte wel een hoop stampij zeg :+
Zo :oo Poe! Wij hebben ons een partij boos zitten maken om haar commentaar! Ik snap niet dat mensen zo tekeer kunnen gaan terwijl dit om het belang van het paard ging. Haar zoon vond er zo ook niets aan. Probeer er dan in elk geval het beste van te maken, ook al ben je het er niet mee eens. Je kunt er vanuit gaan dat je op een zadel zit dat anders zit dan gewend, of een paard dat wat trager is dan je graag hebt of misschien niet de goede kleur heeft. Deal with it! inderdaad, als je aan een spel meedoet, moet je je aan de spelregels houden.
De begeleidster waartegen ze uitviel bleef wel heel rustig en vriendelijk. Dat had ik zelf niet gekund hoor! Echt knap +:)+ Ik weet ook niet of ik dat had gekund, ik stond me nu al op te vreten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:34

Ik ga even opzoeken welke amazone ik zo sympathiek vond. Ze had wel een aparte naam en reed volgens mij in de groep met de twee mannen?
*geheugen is niet zo goed*

[edit] Gea van manege Buitenwijck bedoel ik en ze reed inderdaad tussen twee mannen. Toevallig iemand die haar kent en kan zeggen dat ze een fan heeft? :P