Jha aik zat inderdaad op Sjimmie (irritant beest was dat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rosanneh1 schreef:Oh haha:P Ik heb indd ook een paar Harembroeken gezien![]()
Jha aik zat inderdaad op Sjimmie (irritant beest was dat) Ik zou jullie vast ook nog hebben gezien maar iedereen lijkt zo op elkaar in die zwarte jasjes met zwarte cap en laarzen xD
Rosanneh1 schreef:Gefeliciteerd iedereen
Ik ben zelf ook niet doormaa rik ben best wel tevreden
(ik was namelijk al met losrijden gevallen van mn pony
) ik ben denk iets van 9e geworden?
Ik hoop dat ik de volgende keer beter kan inschatten wat voor pony het is en niet dat ik er weer uit het niets afligHet was trouwens weleen vreemde pony.. Hij stopte steeds en liep dan achteruit
Ik snap niet echt dat ze hem mee laten rijden want ik maakte het de andere ruiters ook nog lastig afentoe
Maargoedik moet niet zo klagen
Ik heb een leuke -en warme- dag gehad
(en viel ook nog lekker op.. dat krijg je als je als enigste bruine laarzen heb
)
_Laura_ schreef:Steef schreef:Hebben jullie ook zie zwarte pony zien lopen die zo slecht liep?
Ja die heb ik gezien, er was ook een schimmel die kreupel liep toch?
_Laura_ schreef:Rosanneh1 schreef:Gefeliciteerd iedereen
Ik ben zelf ook niet doormaa rik ben best wel tevreden
(ik was namelijk al met losrijden gevallen van mn pony
) ik ben denk iets van 9e geworden?
Ik hoop dat ik de volgende keer beter kan inschatten wat voor pony het is en niet dat ik er weer uit het niets afligHet was trouwens weleen vreemde pony.. Hij stopte steeds en liep dan achteruit
Ik snap niet echt dat ze hem mee laten rijden want ik maakte het de andere ruiters ook nog lastig afentoe
Maargoedik moet niet zo klagen
Ik heb een leuke -en warme- dag gehad
(en viel ook nog lekker op.. dat krijg je als je als enigste bruine laarzen heb
)
Haha, jij moest na mij op Sjimmie!
dat deed hij ook bij mij
_Natasja_ schreef:Alle 3 mijn meiden zijn door!!!!!!!
In cat. 2:
1e plaats Denise van Wamel 137 punten (hoogste van de dag)
2e plaats Christel Waas 133.5
In cat. 3:
1e plaats Gitte van Gent 133.5
Ik ben echt super trots op mijn meiden.
Manege Satana = the best!
_Natasja_ schreef:ZoHet paard was er blij mee en ik vond het erg netjes van de organisatie dat ze zo naar de paarden keken, de moeder van degene die erop ingedeeld was maakte wel een hoop stampij zeg
Annetje schreef:Was Gitte nummer 52 ofzoiets? En moest zij als een van de laatste ruiters rijden?
Er was namelijk een ruiter die ik het zo ontzettend gunde! Ze zat niet alleen heel erg netjes, maar was ook lief tegen het paard, spontaan en aardig tegen ons en gewoon lekker ontspannen. nee, gitte had nr 27, ik had wel een ruiter in de allerlaatste groep, nr 55. Maar ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt. Dat paard was wat schrikkerig en ze beloonde hem steeds. Die bedoel je toch?
Wij waren dus ook in Ravenswaaij en we waren érg blij dat we als een van de eerste mochten rijden! Het werd steeds meer een sauna in de binnenbak, ook voor de paarden was het uiteindelijk geen pretje meer!
Een van onze twee ruiters is door: Isa Leeman in categorie 1. Zij werd eerste met, ik dacht, 132 punten.Ze deed het ook wel heel erg keurig!
Onze andere ruiter deed ook erg goed haar best, maar heeft geen plaats naar de vorige ronde weten te behalen. gefeliciteerd, dan zien we je weer op HE
De prijsuitreiking mochten ze van mij best buiten doen. Het was niet alleen niet te zien zo, maar het was veeeeel te warm. Ik ga dan echt van mijn stokjeBen meerdere keren richting de deur gegaan om frisse lucht te gaan halen.
De wc's waren niet ideaal, maar als je kijkt naar wát ze hadden dan vond ik dat het er op zich wel netjes bijlag. Er stond wc-papier waarmee je een week vooruit kon, er werd een keer snel schoongemaakt en het rook ook niet heel erg vies ofzo. De wc bij de heren was ook beschikbaar natuurlijk, daar was ook weinig mis mee. ik vind wc's heel snel vies dus kan ook aan mij gelegen hebben. Ik maak mijn eigen wc het liefst schoon voor en nadat ik hem gebruik
_Natasja_ schreef:ZoHet paard was er blij mee en ik vond het erg netjes van de organisatie dat ze zo naar de paarden keken, de moeder van degene die erop ingedeeld was maakte wel een hoop stampij zegPoe! Wij hebben ons een partij boos zitten maken om haar commentaar! Ik snap niet dat mensen zo tekeer kunnen gaan terwijl dit om het belang van het paard ging. Haar zoon vond er zo ook niets aan. Probeer er dan in elk geval het beste van te maken, ook al ben je het er niet mee eens. Je kunt er vanuit gaan dat je op een zadel zit dat anders zit dan gewend, of een paard dat wat trager is dan je graag hebt of misschien niet de goede kleur heeft. Deal with it! inderdaad, als je aan een spel meedoet, moet je je aan de spelregels houden.
De begeleidster waartegen ze uitviel bleef wel heel rustig en vriendelijk. Dat had ik zelf niet gekund hoor! Echt knapIk weet ook niet of ik dat had gekund, ik stond me nu al op te vreten