en terwijl je dat zingt je blouse opentrekken, zit er een haltershirtje onder met het koppie van Rakkertje erop en Penny met de welbekende roze letters HAHAHA
Ik heb nog wel een grote zwarte hengst met 4 witte benen en een bles!! Heul groot! en hij bijt! (echt!!) Heb m natuurlyk zelv getemt enzoow! Hy kan oowk stygerenn!
idefix4
Geplaatst: 02-02-12 11:10
Anti-penny, ach, hangt er van af hoe je het bekijkt.
Wat erg van die shet. Zielugh! Peesjes en bijzet. Ik word naar bij de gedachte. Onze Dartmoor zou door een 'expert' ook wel even bijgezet worden, dan kon mijn dochter, die al een week op de pony reed, hem eindelijk aan de teugel rijden! Hij was nog boos ook, dat ik nee zei. Inmiddels is dochterlief wat ouder en begint ze haar pony meer aan te voelen en warempel! De pony gaat vanzelf aan de teugel lopen.
Klinkt mss hard, maar het zou mooi zijn, dat door de klad die er nu zit in de handel in shetties, dat het er nu een stuk minder gaan worden. Helaas vrees ik dat dit soort excessen met winnen bij een bingo ook erger worden. Maar dan nog kan je dierenliefhebber genoeg zijn om zo'n beestje dan onder te brengen bij iemand die er van houdt? En arme toekomstige haf!
Dat liedje is hilarisch! Haha, dat moet ik mijn dochter van 9 eens laten zien.. alhoewel... En een pennyserie hebben we al hè? Amika! Dat filmpje! Te genant voor woorden van die 2 meiden! En idd vanaf minuut 4 een paard met een te krap zadel voor de ruiter en belabbert liggende zadels. Duidelijk manegepony's met een zuinige eigenaar.
Mijn paard is donkerbruin, hij is net als shadow ook bang voor spuitbussen! Doet ie hetzelfde! En hij kan net als shadow ongelooflijk hard langs een vloedlijn galopperen. Record in los zand staat op 62 km per uur... En Des.. hmm, die fungeert wel leuk als sprookjespaard...
Esmee_RS
Geplaatst: 02-02-12 12:01
0152141488 schreef:
En dit zijn penny meisjes XD
Goh wat hebben ze een officiële wedstrijd kleding aan Serieus hoe penny kan je zijn????