Ilja000 schreef:Zoooooooooo. Het was warm in het oosten van het land! Maar een ontzettend leuke dag gehad. Nu eerst even afkoelen...
Heb je toevallig op manege pothoven gejureerd?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ben wel reuze benieuwd waar ik nou zondag heen moet. Ik reed gister naar Drenthe vanuit Nieuwegein en toen kwamen we langs zowel Almere als Emmeloord, hoop toch dat ik naar Almere moet, dat is dichterbij
ladynaomi schreef:Ja, ik ben ook door! Categorie 3, en was eerste, met 133 punten. Ben benieuwd waar ik zondag heen mag. Tis beide een uur en een kwartier rijden. Meer mensen die het goed geregeld vonden in Zwolle?
ligt er natuurlijk aan CM_ schreef:Weten jullie wanneer de startlijsten voor a.s. zondag bekend worden?
Vind het vrij raar dat er dit weekend nog regiofinales waren, iedereen moet ver rijden, dus iedereen wil graag de starttijden weten..
Weet iemand van de voorgaande jaren of het smorgens of smiddags start, of de hele dag?
CM_ schreef:Weten jullie wanneer de startlijsten voor a.s. zondag bekend worden?
Vind het vrij raar dat er dit weekend nog regiofinales waren, iedereen moet ver rijden, dus iedereen wil graag de starttijden weten..
Weet iemand van de voorgaande jaren of het smorgens of smiddags start, of de hele dag?
_Linn_ schreef:Ik vond het inrijden bij manege ravenswaaij wel goed! De paarden stonden al netjes opgesteld op de middenlijn, ik hoefde alleen maar op te stappen. Mijn instructrice hielp me vervolgens met de beugels. Er werd duidelijk aangegeven welke kant we op moesten en of we stap, draf of galop moesten doen. Daarna werden keurig alle singels nog even nagekeken. Na de proef moesten we weer opstellen op de middenlijn en toen kwam er direct iemand naar me toe om me paard aan te pakken. Keurig geregeld dus!
CM_ schreef:Weten jullie wanneer de startlijsten voor a.s. zondag bekend worden?
_Linn_ schreef:Mijn instructrice zei dat het weer naar de manege gemaild werd waar we heen moesten en ik hoop dat ook dinsdag de startlijsten weer naar de manege gemaild worden. Ik ben bang dat ze pas vrijdag weer op de site van de fnrs komen....
lucky84 schreef:_Linn_ schreef:Mijn instructrice zei dat het weer naar de manege gemaild werd waar we heen moesten en ik hoop dat ook dinsdag de startlijsten weer naar de manege gemaild worden. Ik ben bang dat ze pas vrijdag weer op de site van de fnrs komen....
De lijsten worden toch eerder gemailt dan dat ze op de site komen te staan?
Was bij de regiofinales wel zo ik had de lijst al een aantal dagen voordat het
op de site stond! Alle ruiters hebben een mail gekregen van de manege was
dat bij jullie niet zo dan?
_Natasja_ schreef:CM_ schreef:Weten jullie wanneer de startlijsten voor a.s. zondag bekend worden?
Het duurt de hele dag.
En net als bij de regio moet je s morgens al aanwezig zijn en blijven tot het einde.
Dus starttijden zijn leuk maar niet heel belangrijk aangezien je toch de hele dag kwijt bent.
lucky84 schreef:_Linn_ schreef:Ik vond het inrijden bij manege ravenswaaij wel goed! De paarden stonden al netjes opgesteld op de middenlijn, ik hoefde alleen maar op te stappen. Mijn instructrice hielp me vervolgens met de beugels. Er werd duidelijk aangegeven welke kant we op moesten en of we stap, draf of galop moesten doen. Daarna werden keurig alle singels nog even nagekeken. Na de proef moesten we weer opstellen op de middenlijn en toen kwam er direct iemand naar me toe om me paard aan te pakken. Keurig geregeld dus!
Dat was daar ook wel zo geregeld zeg ook niet dat het slecht was maar kon naar mijn mening beter, maar als ik zie dat er veel mensen echt moeten meppen en schoppen om er een in galop te krijgen dan zou ik als t mijn paarden waren toch ff helpen aangezien hun de paarden wel kennen en misschien een tip hebben om te wat fijner te doen.
En ik was natuurlijk vorig jaar gewend en dacht dat het overal zo ging