annaaube schreef:wat is de url van de website of een andere plek waar de uitslagen staan?
Uitslagen komen van de week op www.fnrs.nl en dan bij zitcompetitie en dan bij uitslagen 2010.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annaaube schreef:wat is de url van de website of een andere plek waar de uitslagen staan?
_Natasja_ schreef:Steef schreef:Nee sorry weet ik niet. Vond het wel heel slecht geregeld bij Assendelft
Hoezo? Vorig jaar vond ik het best goed gaan. Al zijn er altijd kleine dingen om over te vallen.
Vandaag in ravenswaaij waren de wc's niet echt fris, en konden we met de prijsuitreiking niets zien omdat we met al het publiek in een 15 bij 20 stuk waren gepropt.
Ilja000 schreef:annaaube schreef:wat is de url van de website of een andere plek waar de uitslagen staan?
Uitslagen komen van de week op http://www.fnrs.nl en dan bij zitcompetitie en dan bij uitslagen 2010.
Steef schreef:Nee sorry weet ik niet. Vond het wel heel slecht geregeld bij Assendelft
Rosanneh1 schreef:Gefeliciteerd iedereen
Ik ben zelf ook niet doormaa rik ben best wel tevreden
(ik was namelijk al met losrijden gevallen van mn pony
) ik ben denk iets van 9e geworden?
Ik hoop dat ik de volgende keer beter kan inschatten wat voor pony het is en niet dat ik er weer uit het niets afligHet was trouwens weleen vreemde pony.. Hij stopte steeds en liep dan achteruit
Ik snap niet echt dat ze hem mee laten rijden want ik maakte het de andere ruiters ook nog lastig afentoe
Maargoedik moet niet zo klagen
Ik heb een leuke -en warme- dag gehad
(en viel ook nog lekker op.. dat krijg je als je als enigste bruine laarzen heb
)