Wie gaat er allemaal naar Les Chevaux in 2014?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Celien_Alex

Re: Wie gaat er allemaal naar Les Chevaux in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:37

hahaha ja, jullie ben ik natuurlijk niet vergeten!! :P
Kom je dit jaar weer samen met pien en yara??

(Tess is er waarschijnlijk in augustus niet bij, die komt een aantal weken in juli)

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:39

sterreke98 schreef:
Oeh dat klinkt niet verkeerd :D, een goede keus dus :P. Doe je ook voltige? Dat vind ik zoo leuk haha.vroeger ook nog een tijdje gedaan, nu hoop ik dat ik er nog zo lenig op kom haha

Ja, bij het gewone kamp wordt in ieder geval wel altijd voltige gedaan, dus als jullie dat graag willen dan kan dat vast ook geregeld worden.
Eens kijken hoe lenig jullie zijn :o

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 19:41

Haha zegt dat wat over jullie Sanne? <<)

Edit: Heel lenig :+

sannerody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:42

Celien_Alex schreef:
hahaha ja, jullie ben ik natuurlijk niet vergeten!! :P
Kom je dit jaar weer samen met pien en yara??

(Tess is er waarschijnlijk in augustus niet bij, die komt een aantal weken in juli)

Haha, nee yara en pien gaan niet meer mee, ik ga met lisanne en annick die waren er die week ook. Jammer dat tess er niet bij is, je rijd trouwens op dezelfde manege als pien :p

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:47

ohjaa, die kan ik me ook nog wel herinneren inderdaad, gezellig!

Maar dat wist ik helemaal niet dat pien ook in bodegraven rijdt :oo .. wat toevallig.
Misschien kom ik der nog een keer tegen dan. Weet je toevallig ook op welke dag ze rijdt?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 19:49

Ik ga dit jaar alleen, ik ken ween aantal bokkers die ook in die week gaan :D dus wel leuk :) en natuurlijk met Beau :p

sannerody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:51

Celien_Alex schreef:
ohjaa, die kan ik me ook nog wel herinneren inderdaad, gezellig!

Maar dat wist ik helemaal niet dat pien ook in bodegraven rijdt :oo .. wat toevallig.
Misschien kom ik der nog een keer tegen dan. Weet je toevallig ook op welke dag ze rijdt?

Ja zeker gezellig! Gaan we wel weer zingen onder het rijden he :P
ze rijd op woensdag,
doe je trouwens mee aan de wedstrijden daar?

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:53

Tuurlijk gaan we zingen tijdens de buitenritten!! Ga alle liedjes maar vast weer uit je hoofd leren :P

@Sterre, heb jij ook al LC liedjes te horen gekregen van yanick?

sannerody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:54

Celien_Alex schreef:
Tuurlijk gaan we zingen tijdens de buitenritten!! Ga alle liedjes maar vast weer uit je hoofd leren :P

die ken ik nog wel hoor haha,
welke dag rijd rij trouwens op hc Bodegraven?

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:29

haha mooi zo!
Ik rijd op dinsdag in de les, maar ben er soms nog wel eens op andere dagen als ik het paard van mijn instructeur rijd, alleen de laatste tijd niet zo veel meer.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 20:47

Ik heb al wat liedjes gekregen haha. Maar ik heb dan gelukkig nog een hele week om ze te leren haha

sannerody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:49

Celien_Alex schreef:
haha mooi zo!
Ik rijd op dinsdag in de les, maar ben er soms nog wel eens op andere dagen als ik het paard van mijn instructeur rijd, alleen de laatste tijd niet zo veel meer.

Okee, weet je wie er nog meer leiding is de week van 24 augustus?

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 00:08

Celien_Alex schreef:

Wat denk je zelf?! :P

(ben je inmiddels al getrouwd met die badmeester btw? Ik hoorde van Sanne dat zij jou dr ook al aan hadden proberen te koppelen.... _O- )

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 07:42

KarmaWitch schreef:
Hier ook leiding, gezellig Celien zit ik wrs bij jou in de week als leiding hihi.
Ik neem wrs mijn lease paard mee als leiding paard als dat mag van eigenaresse.
Haflinger Abel :D
Ik weet mijn weken nu zeker: ik ga van 3 augustus tot 24 augustus :)

Leuk! :D
Ik ben van 3 tot 10 augustus, maar dan als kampmensje gewoon, geen leiding :')

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:54

yanick29 schreef:
Celien_Alex schreef:

(ben je inmiddels al getrouwd met die badmeester btw? Ik hoorde van Sanne dat zij jou dr ook al aan hadden proberen te koppelen.... _O- )

Ja, ik had niet anders verwacht. Zeker ook jullie geweldig beschaafde hillegersberg liedjes :')

Maar nee ik ben niet getrouwd met die badmeester, ik weet niet eens meer hoe die heet of hoe die eruit zag, aangezien ik elke week wel aan een nieuwe badmeester gekoppeld werd. :P

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:56

sannerody schreef:
Celien_Alex schreef:
haha mooi zo!

Nee, verder weet ik niet wie er allemaal zijn. Maar meestal zijn er de laatste week niet zo heel veel mensen meer.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:51

Celien_Alex schreef:
KarmaWitch schreef:
Hier ook leiding, gezellig Celien zit ik wrs bij jou in de week als leiding hihi.
Ik neem wrs mijn lease paard mee als leiding paard als dat mag van eigenaresse.
Haflinger Abel :D
Ik weet mijn weken nu zeker: ik ga van 3 augustus tot 24 augustus :)

gezellig! dan zijn we er in ieder geval 1 week tegelijk als leiding :j

Ik zag dat je de opleiding tot paraveterinair doet :) ... ik studeer diergeneeskunde ;)

Oooh gaaf joh! Wel fijn als je alvast wat leidingen kent hihi. Eerste keer als leiding dus vind het reuze spannend.
Haflinger gaat niet mee, is dan te lang weg bij zn maatje

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:55

MyLordxx schreef:
sterreke98 schreef:
Fjordenpaard leek mij persoonlijk altijd te druk, Manege Hollak in overijssel of drenthe haha. Of je moet naar mijn manege komen :P Holzik Stables, super leuke mensen en paarden :D

Haha , Ja dat zou ook nog kunnen inderdaad ;)
Maar ik heb wel gehoord dat ze kampen bij het Fjordenpaard wel echt heel erg leuk zijn.
En het liefste wil ik wel met m'n eigen paardje kunnen (aangezien ik liever niet op pony's zit die ik nog niet zo lang ken )
En dat kan daar wel (waarschijnlijk ook wel bij een heleboel andere ruiterkampen ).
Maar aangezien hij ook al weer best oud wordt (zoals ik vertelde) wil ik niet een kamp wat dag en nacht rijden/trainen/met het paard bezig is (klinkt gek aangezien het een PONYkamp is haha ;) )
Maarja , Ieder z'n eigen ding .
Het liefste ga ik natuurlijk naar zo veel mogelijk ruiterkampen toe , maarja mn ouders willen niet heel veel kilometers afleggen met een trailer achterop .
Ik zoek nog even verder maar ik wil sws ergens wel weer op een avontuurlijk ruiterkamp :D
Enne ik zal de maneges die jij hebt opgenoemd ook even opslaan ;)

Manege de Bongerd is ook een aanrader met eigen paard hihi

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:56

sannerody schreef:
Celien_Alex schreef:
haha mooi zo!

Die week ben ik ook leiding!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 11:07

Celien_Alex schreef:
yanick29 schreef:

Ja, ik had niet anders verwacht. Zeker ook jullie geweldig beschaafde hillegersberg liedjes :')

Maar nee ik ben niet getrouwd met die badmeester, ik weet niet eens meer hoe die heet of hoe die eruit zag, aangezien ik elke week wel aan een nieuwe badmeester gekoppeld werd. :P

Tuuuuuuurlijk :D
Hahaha dat we uberhaupt nog bij dat zwembad naar binnen mogen is me echt een wonder _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 11:24

Nou dat klinkt goed :')
Ik weet nu al dat het een geweldige week wordt :D

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:25

Oohh joh, ik dacht dat je er tot 24 augustus was en dat je de laatste week van augustus er niet meer zou zijn. Gezellig! Ben ik in ieder geval niet alleen leiding.
Vorig jaar waren er in de laatste week maar 5 kinderen, maar dat was wel extreem weinig. Maar dat komt ook omdat sommige kinderen dan alweer naar school moeten of dat ouders hun kinderen niet nog de laatste week voor school op ponykamp willen laten gaan.

Maar gelukkig was de groep van hillegersberg er nog... Die maken lawaai voor 50 :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 17:31

Haha klinkt goed :')

Ik had me direct opgegeven voor 17 augustus, bleek dat mijn vakantie tot en met 16 augustus was. Ik was helemaal benauwd en kreeg op zijn minst een hartverzakking, keek ik op de site van mijn school: vakantie tot en met 24 augustus haha. Gelukkig heeft ROC er maar een week extra aan vast geplakt :+

Ik ga trouwens wel trakteren op kamp :) 16 augustus word ik 16 :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:29

Celien_Alex schreef:
Oohh joh, ik dacht dat je er tot 24 augustus was en dat je de laatste week van augustus er niet meer zou zijn. Gezellig! Ben ik in ieder geval niet alleen leiding.
Vorig jaar waren er in de laatste week maar 5 kinderen, maar dat was wel extreem weinig. Maar dat komt ook omdat sommige kinderen dan alweer naar school moeten of dat ouders hun kinderen niet nog de laatste week voor school op ponykamp willen laten gaan.

Maar gelukkig was de groep van hillegersberg er nog... Die maken lawaai voor 50 :')

Whahaha wat een gezelligheid zeg xD
Die week heb ik eigenlijk ook school, maar ik kan met school regelen dat ik die week als stage week zie. Moet toch eerste half jaar paarden stage lopen, komt mooi uit haha

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:29

sterreke98 schreef:
Haha klinkt goed :')

Ik had me direct opgegeven voor 17 augustus, bleek dat mijn vakantie tot en met 16 augustus was. Ik was helemaal benauwd en kreeg op zijn minst een hartverzakking, keek ik op de site van mijn school: vakantie tot en met 24 augustus haha. Gelukkig heeft ROC er maar een week extra aan vast geplakt :+

Ik ga trouwens wel trakteren op kamp :) 16 augustus word ik 16 :D

Oh lekker, heerlijk zo'n traktatie als leiding zijnde hahaha