Nou eerlijk gezegt vind ik deze stal zeker niet overhouden, mijn paard zou dara voor geen goud in komen te stan

Op mijn oude manege stonden ze er toch echt wel ruimer bij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik zal binnekort nog wat foto's posten alleen had geen zin om ze allemaal kleiner te maken
. IsabelvS schreef:@ Stabledoor, sommige stallen zijn echt wel klein, iig niet dat ze kunnen liggen.. als jij dit als 'streven' voor je eigen manege ziet wil ik wel eens weten hoe ze er bij jou bij staan...
. IsabelvS schreef:@ melody, ik zal is voor jullie even een filmpje (laten) maken tijdens een andere lesmisschien was dit filmpje niet zo goed gekozen.
Tuurlijk wil je je eigen manege hoog houden, maar het gaat nu niet alleen om jou manege, over de maneges in het algemeen. Want er zitten ook heus wel beteren tussen
melody93 schreef:IsabelvS schreef:@ melody, ik zal is voor jullie even een filmpje (laten) maken tijdens een andere lesmisschien was dit filmpje niet zo goed gekozen.
Ik heb wel genoeg gezien hoor, als ze bij de beginners zo lesgeven is het voor mij genoeg, want juist daar moet goed lesgegeven worden... Niet aanvallend op jou bedoeld hoor, maar zo kijk je er gewoon tegenaan van buitenafTuurlijk wil je je eigen manege hoog houden, maar het gaat nu niet alleen om jou manege, over de maneges in het algemeen. Want er zitten ook heus wel beteren tussen
ik merk overigens wel dat ik na lessen over het algemeen vooruit ga hoor. Chefke schreef:Ik ken verschillende maneges en zeker ook goeien. Maar de meeste staan de pony's op stands, Geen weidegang, Plas loopt naar de midden van de stand en er wordt niet gecotroleerd welk paard hoeveel uur EN ze rijden bijna allemaal met men bit en dan de teugels op het onderste gaatje, dus een enorme hefboom. Wat mij betreft mogen ze een regeling bedenken dat paarden maar 5 jaar in hun leven op een manege mogen staan.
en wij hebben wel een overzicht en ook een gewichts limiet. Peelie schreef:terwijl stands verboden zijn... veel mensen weten dat niet...
op de manege waar ik 3 jaar geleden heb gereden waren de stallen best wel ruim. 3,5 bij 3,5 er waren binnen en buitenstallen.
ze komen alleen nooit buiten, bealve op zondag. dan mogen ze een half uurtje buiten in de paddock...
niet ijn manier van paardfen hoeden... niet meer iig. ik dacht vroeger altijd dat het zo hoorde, tegenwoordig weet ik wel beter...
Peelie schreef:terwijl stands verboden zijn... veel mensen weten dat niet...
op de manege waar ik 3 jaar geleden heb gereden waren de stallen best wel ruim. 3,5 bij 3,5 er waren binnen en buitenstallen.
ze komen alleen nooit buiten, bealve op zondag. dan mogen ze een half uurtje buiten in de paddock...
niet ijn manier van paardfen hoeden... niet meer iig. ik dacht vroeger altijd dat het zo hoorde, tegenwoordig weet ik wel beter...
Heino schreef:Melody: komt die inspectie dan niet onaangekondigd?
Er is bij ons niet eens heel veel verschil tussen de stallen van privépaarden en manegepaarden. Mijn verzorgpony'tje staat ook in een stal die voorheen privépaard's stal was
dan zou ik nog eerder zeggen dat veel manege paarden het beter hebben aangezien zij over het algemeen meer (lichamelijk) contact hebben. Overigens zijn tussen de pension stallen ook een aantal plakken weggehaald in de tussenschoten waardoor ze wel elkaar kunnen zien en redelijk kunnen knuffelen. IsabelvS schreef:idd bij ons ook nietdan zou ik nog eerder zeggen dat veel manege paarden het beter hebben aangezien zij over het algemeen meer (lichamelijk) contact hebben. Overigens zijn tussen de pension stallen ook een aantal plakken weggehaald in de tussenschoten waardoor ze wel elkaar kunnen zien en redelijk kunnen knuffelen.
StableDoor schreef:susasan schreef:http://staleijerkamp.hyves.nl/
Kijk iedereen ff naar die KLEINE STALLEN!!!![]()
![]()
Dat is zo zielig!!!!!!!!!!
IEDEREEN KIJK
Paarden kunnen niet omdraaien
Paarden staan vast
Paarden kunnnen niet liggen![]()
Dit vind ik wel erg overdrven, ik zie best tevreden paardjes en de stallen zijn best groot hoor! Wou dat de paarden bij ons op de manege die stallen hadden!