Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoi schreef:dit ponykamp lijkt me wel leuk maar ik twijfel toch een beetje want ik zie nu ook slechte verhalen dus ik twijfel
Petite schreef:Ik ben daar 3 keer geweest en heb het er enorm naar mijn zin gehad! Toen was ik rond de 11- 14 denk ik. Ik vroeg om een groot paard en ik kreeg Jarno, dus met je vraag wordt wel goed rekening gehouden. De dressuurles is niet je van het, maar ook niet slecht. Buitenrijden daar is erg gaaf, ik heb ook meegemaakt dat 1 groep inderdaad aan de kletter ging, omdat ze schrokken van een auto met een luidspreker die dingen omriep. Jarno en ik reden achteraan en hij ging wel harder maar niet mee met de rest. Het ligt echt aan je paard.. Persoonlijk vind ik de haflingers daar niet makkelijk, verschilt ook per haflinger. Je hebt wat ik me kan herinneren ook hele lieverds ertussen. Maar mijn vriendin werd op een haflinger gezet en ze lag er steeds af, was echt erg. Maar als je van paard wil ruilen mag dat ook altijd.
1x ging Jarno weg met iemand anders en ging ik op een fries, ook heb ik een keer meegemaakt dat ik i.p.v. mijn toegewezen paard op een ander paard moest rijden, alleen dat paard was onvindbaar omdat hij er vandoor was gegaan in het bos. Dus toen mocht ik op het paard van Peer, reed echt heerlijk moet ik zeggen
Kortom: Het hangt echt af van op welk paard je zit.. Als je een lief paard wil, maar wel supergroot kun je om Jarno vragen(als hij er nog staat natuurlijk)
Edit: Alle friezen daar zijn echt super!! Als ik jou was zou ik voor een fries gaan en niet voor een haflinger.
, toen ook al bij Peer.Veerle_ke schreef:Inderdaad, de haflingers daar zijn wel moeilijk. Vooral Steffi dan. Ik mocht op kamp op Arno (haflinger) rijden, erg traag beestie maar wel een schatje! Ik denk dat Rense (dacht dat die fries zo heette) een superpaard is waar iedereen op wil.
. Dat is ook een geweldige fries. Maar die was eerst geleased, Reed hij mee met ponykamp? marin16 schreef:Veerle_ke schreef:Inderdaad, de haflingers daar zijn wel moeilijk. Vooral Steffi dan. Ik mocht op kamp op Arno (haflinger) rijden, erg traag beestie maar wel een schatje! Ik denk dat Rense (dacht dat die fries zo heette) een superpaard is waar iedereen op wil.
Je bedoelt Rinse. Dat is ook een geweldige fries. Maar die was eerst geleased, Reed hij mee met ponykamp?
:D
en heb je nog op klaartje gereden
sofietjee schreef:de lijding:
marieke suzan carmen kelly ilona en soms floor
Dan is het nog niet meteen ongeorganiseerd. Met de leiding is ook helemaal niks mis. Dus ik snap egt niet wat jij te zeiken hebt.